به گزارش ایرنا حسین سلاح ورزی روز یکشنبه در شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم آباد افزود: اگر بتوان میزان صادرات را به 30 درصد افزایش داد و برای استان برندسازی کرد سهم عمده ای در ارزش افزوده و اقتصاد استان ایجاد می شود.
وی با اشاره به سفر مسئولان کشوری از جمله معاون اقتصادی رئیس جمهوری به لرستان گفت: باید در این سفر برای افزایش میزان صادرات محصولات کشاورزی لرستان برای توسعه این استان تصمیم گیری کرد.
رئیس اتاق بازرگانی لرستان افزود: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی 6 سال است با ابتکار نهاوندیان معاون رئیس جمهوری ایجاد شده و هیات دولت موظف است مصوبات آن را حداکثر تا 30 روز در هیات وزیران مطرح و برای آنها تصمیم گیری کند.
وی اظهار داشت: در بیشتر شوراهای کشور و لرستان موانع کسب و کار مورد بحث است اما به دلیل استفاده از زمان حضور معاون اقتصادی رئیس جمهوری و هیات همراه امروز در خصوص همین افزایش 30 درصدی و تعریف محورهایی گردشگری بحث می شود.
مسایل بانکی، بیمه و مالیاتی فعالان اقتصادی لرستان فردا در حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری و هیات همراه در پنج کارگروه مالیاتی، بازآفرینی شهری پایدار، تامین اجتماعی، بانکی، ارتقای سیستم های کشت، نگهداری، بسته بندی و صادرات محصولات کشاورزی و کارگروه کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان بررسی خواهند شد.
7269/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.