به گزارش ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام که امروز با لباس سپاه پاسداران در پشت تریبون نماز جمعه شیراز حاضر شده بود در خطبه های نماز جمعه ، اقدام رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه را یک اشتباه بزرگ دانست و افزود: بر خلاف آنچه که دشمنان تصور می کردند اقدام آنها علیه سپاه باعث شد که مردم محکم تر پشت سپاه و در مقابل دشمنان بایستند.
وی ادامه داد: دشمنان بدانند که بنا نیست کسی در مقابل تهدیدها و فشارهای آنها عقب بنشیند و ترس به خود راه دهد، ترامپ و همدستان او خواهند دید که این ملت هرچه بیشتر تحت فشار قرار گیرد با صدای بلندتر و رساتری بر سر مستکبران فریاد خواهد زد.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: همه نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان عزیر و سربلند هستند و ما به آنها احترام می گذاریم و عشق می ورزیم.
آیت الله دژکام، با اشاره به نقش سپاه در سه عرصه جهاد اکبر، جهاد کبیر و جهاد اصغر تصریح کرد: حرکت سپاه و بسیج از زمانی که در کشور تشکیل شدند و فعالیت خود را آغاز کردند ایثارگرانه بود.
وی افزود: امروز در همه عرصه هایی که نظام سیاسی و ملت نیاز به کمک دارند، سپاه محکم حاضر است که از جمله می توان به بحث کمک و حمایت از سیل زدگان اشاره کرد که در کنار دیگر مجموعه ها به عنوان قوی ترین جریانی بود که وارد عرصه شد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: مدیریت ارشد استان فارس به من گفت که اگر نیاز باشد ما هم لباس سپاه را به تن خواهیم کرد و این یعنی همه مردم و مسئولان یکپارچه و یکصدا فریاد حمایت از اسلام، مظلومان و مبارزه با ظلم سر می دهند و اگر کسی مرد این میدان نیست برود.
آیت الله دژکام، با اشاره به فعالیت های سپاه در عرصه خودکفایی هم گفت: هرکجا که نیاز به میدان آمدن یک عزم جهادی احساس شود این نیروهای سپاه و پاسداران هستند که اعلام آمادگی می کنند.
وی افزود: موفقیت های سپاه در دوران دفاع مقدس و پیروزی های آن در عملیات های متعدد نیز باعث شده که ترس از سپاه در دل دشمن بیافتد.
امام جمعه شیراز گفت: ترامپ به خاطر صهیونیست ها و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و انتخاباتی که در پی داشت اقدام به تحریم سپاه کرد اما آمریکا، اسرائیل و فرماندهان ارتش آمریکا بدانند که این لکه ننگی به نام اسرائیل که آمریکا در جهان درست کرده تا 25 سال دیگر از صحنه روزگار محو خواهد شد.
6122/6113
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.