به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در این بیانیه که یک نسخه آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است : در پی اقدام بی‌خردانه ترامپ در تروریستی خواندن نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی، روز بیست و سوم فروردین پس از اقامه‌ نماز دشمن‌شکن جمعه ، تظاهرات حمایت از سپاه در سراسر استان برگزار می‌شود.
در این بیانیه تاکیده شده است: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و تروریستی خواندن پاسداران عزیز و شریف ، توسط دولت آمریکا که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است.
در بخش دیگری از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری آمده است: آمریکای شیطان صفت به سپاهیان عزیز جسارت روا داشته است و شخصیت ذاتی خود و خاندان بی هویتش را به سپاه غیور اسلام نسبت داده، اما حافظۀ تاریخی همۀ مردم فهیم و قدرشناس ایران، قدر پاسداران عزیزمان را به خوبی می دانند، سپاهی که 40 سال قبل در خوزستان و تمامی مرزها، لباس سبز رزم خود را به خون پاک مقدسشان آغشته کردند، تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد.
به گزارش ایرنا، تظاهرات در شهرکرد مرکز استان پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلای امام خمینی(ره) به سمت چهارراه بوعلی سینا و میدان دانش برگزار می شود.
همچنین این راهپیمایی در معیادگاه های نمازجمعه سراسر استان برگزار خواهد شد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.