حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی روز پنج شنبه در گردهمایی جانبازان کاشمر با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز ضمن محکوم کردن حرکت خبیثانه آمریکا در تروریستی قلمداد کردن سپاه گفت: سپاه پاسداران جایگاه و حقانیت خاصی نزد مردم ایران دارد.
وی افزود: خوشبختانه ملت ایران در این خصوص سنگ تمام گذاشتند و حرکت تحسین برانگیز مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه نشان داد که سپاه پاسداران یعنی کل ملت ایران و این مجموعه از بطن مردم است.
امام جمعه کاشمر گفت: فداکاریهای سپاه در عملیاتهای مستشاری برون مرزی قابل ستایش است به طوری که در برابر گروهک داعش که دست پرورده آمریکائیان است جان خود را فدا کردند.
طباطبایی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبلور و تجلی اصالت ملت ایران است و آمریکائیها باید بدانند که با این توهینها نمی توانند خود را پیروز نشان دهند.
فرماندار کاشمر نیز با بیان این که جانبازان با خداوند متعال معامله کردند نه برای به دست آوردن مال و ثروت اندوزی گفت: برخی در کشور خدمات حداقلی به جانبازان را بسیار بزرگ جلوه می دهند که این ناشی از تبلیغات اشتباه است.
محمد علی نبی پور با تاکید بر ضرورت تغییر این تصورات در جامعه افزود: در تمامی دنیا حتی مللی که با فرهنگ ایثارگری و شهادت مانوس نیستند به کسانی که برای وطن جنگیده اند احترام می گذارند لذا اگر امتیاز و احترامی برای خانواده ایثارگران در نظر گرفته می شود این حداقل کاری است که یک نظام می تواند برای این گونه افراد انجام دهد.
وی با اشاره به مشکلات جانبازان ادامه داد: نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مربوطه برای رفع مشکلات درمان جانبازان شهرستان پیگیریهایی را انجام داده اند.
فرماندار کاشمر گفت: دشمنان چند سال قبل سپاه را تحریم کردند و امسال دوباره این مجموعه را در لیست تروریستی خود قرار دادند و این نشان از تلاش آنها برای به زانو درآورن کشور دارد حال آن که سپاهیان با استقامت و ایستادگی خود به همه ما درس دادند که پای این نظام و انقلاب بایستیم.
نبی پور افزود: استقامت، پایداری وصبوری جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگر الگویی برای همه اقشار جامعه است و تلاش می شود در نشستهای تخصصی تر مشکلات جانبازان و ایثارگران پیگیری شود.
شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد 650 شهید و سه هزار جانباز تقدیم انقلاب و نظام کرده است.
1922/7497
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.