به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: طی چند روز گذشته حضور صمیمانه، قهرمانانه و انسجام مردمی در برابر سخنان رئیس جمهوری احمق آمریکا در اثر جنگ روانی انجام می گیرد، نمود بیشتری داشت.
وی اظهار داشت: ترامپ با این کار چندین اهداف مختلف از جمله نجات حزب لیکود نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات را پیگیری می کند.
امام جمعه زنجان ادامه داد: امریکا می خواهد حضوری مستمر در خلیج فارس، غرب آسیا ، عراق، سوریه داشته باشد در حالی که برنامه ها و توطئه های آنان در طول 40 سال گذشته با ایستادگی ملت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شکست منجر شده است.
خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: با نگاهی به گذشته می توان به نقش بی بدیل و اثر گذار سپاه پاسداران در شرایط حساس کشور مانند ناکام گذاشتن دشمنان در کودتای نوژه و دیگر توطئه ها اشاره کرد.
وی اضافه کرد: آمریکا با برنامه از پیش طراحی شده خود قصد داشت کشورهای عراق، سوریه و ایران با به سه بخش تجزیه کند و در واقع به تامین امنیت اسرائیل غاضب کمک کند .
حجت الاسلام خاتمی افزود: ایستادگی ملت ایران و سپاه پاسداران و دفع توطئه های گوناگون دشمنان موجب شد که انان به فکر انتقام باشند و حرکت اخیر احمقانه رئیس جمهوری امریکا نمود این مساله است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: آمریکا با حضور 18 ساله در افغانستان جنایات متعددی مرتکب شده این در حالی است اکنون احساس ناامنی می کنند و حتی اعلام کردند که خود داعش را ایجاد کرده اما سپاه پاسداران ایران طومار داعش را کوتاه کرد .
وی، با شاره به 11 شعبان روز ولادت علی اکبر (ع) گفت: در تقویم فرهنگی عمومی کشور این روز به روز جوان نامگذاری شده ودر این میان بیانیه گام دوم رهبری ونقشه ترسیم شده نیز این قشر را مورد هدف قرار داده است.
امام جمعه زنجان ادامه داد: در این محور رهبری ویژگی های جوان مومن و انقلابی و توانممند را شامل اهل تقوا بودن، اخلاص، صادقانه ، اخلاق، مسولیت پذیری و وظیفه شناس، اهل عقل ، تدبیرو نظم بودن و اعتماد به نفس و خود باوری و خط شکن و پیشرو اعلام کرده است.
وی اضافه کرد: طی 40 سال گذشته شعار خواستن ، توانستن موفقیت های را در عرصه های مختلف ، جنگ هشت سال دفاع مقدس حاصل شده که حضور جوانان بسیار نقش آفرین بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ادامه داد: ارتش در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشت و اگر ارتش با پیام رهبری به صفوف انقلاب ملحق نمی شد انقلاب اسلامی به این زودی پیروزی نمی رسید.
وی یادآوری کرد:حضور همه جانبه انها پیروزی انقلاب را شتاب بخشید و بعد از پایان دفاع مقدس با آمار شهدای بالا به عنوان ذوالفقار ولایت در عرصه های مختلفی حضور چشمگیری دارند و نمود این مساله در حوادث مختلف مانند سیل حکایت دارد.
حجت الاسلام خاتمی افزود: یکی از جنگ های روانی دشمن، شایعه پراکنی است و بدتر از این مساله افرادی هستند که نسبت به انتقال این شایعه در جامعه اقدام می کنند.
وی خاطر نشان کرد: غیبت کردن از جمله گناهان بزرگ محسوب می شود که متاسفانه گاهی به نام تحلیل سیاسی ودر قالب سیاسی به راحتی این مهم مشاهده می شود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.