به گزارش ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرروش فارس، غلامعلی حق شناس در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان شهرستان فراشبند افزود: این تعادا نفر در قالب 75 هزار و پانصد خانواده اسکان داده شدند.
قائم ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت:طراحی یک اپلیکیشن موبایلی ویژه اسکان فرهنگیان در فارس از جمله کارهای انجام شده است که میهمانان بتوانند از این طریق مدرسه مورد نظر خود را پیدا کنند.
حق شناس گفت:آدرس مکان های اسکان فرهنگیان بر روی این نرم افزار قرار گرفته و امکانی را فراهم می کند تا متقاضیان را از مکانی که حضور دارند به مدرسه مورد نظر راهنمایی کند.
قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: از دیگر اقدامات پیش بینی شده استقرار خودروهای راهنمای سیار در ورودی شهر است به نحوی که در ابتدای ورودی شیراز تعدادی خودرو راهنما برای راهنمایی میهمانان به سمت نزدیکترین پایگاه پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی حضور دارند و اقدام به راهنمایی میهمانان می کنند.
حق شناس گفت: در نوروز گذشته از مجموع 182 هزار و 500 نفر پذیرش شده قریب به 81 درصد در شهر شیراز و 19 درصد در سایر شهرستان ها و مناطق اسکان یافتند و امسال هم بیشترین حجم پذیرش میهمانان نوروزی به شهر شیراز اختصاص دارد.
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.