رضا زینی وند مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این راستا 210 مدرسه پیش بینی شده که از این تعداد 750 اتاق از نوع ' الف ' و با امکانات ویژه و یک هزار و 300 اتاق از نوع ' ب ' است.
وی با تاکید بر اینکه پنج مرکز رفاهی فرهنگیان با 120 سوئیت و اردوگاه کمالوند با 25 سوئیت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، افزود: از تاریخ 28 اسفندماه این اماکن با 10 پایگاه در 2 ناحیه خرم آباد و هشت شهرستان کار خود را شروع می‌کنند.
زینی وند مقدم یادآور شد: سفارش اتاق از خانه‌های معلم و اردوگاه‌ها نیز از طریق سایت و یا به صورت تلفنی انجام می شود، همچنین اولویت اسکان در مدارس و اماکن آموزش و پرورش با فرهنگیان است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته پیش بینی اسکان 10 هزار نفر در روز شده بود، اضافه کرد: امسال 11 هزار نفر در روز پیش بینی شده است و مدارسی هم به عنوان پشتیبان پیش بینی شده تا در مواقع ضروری استفاده شود.
وی گفت: مدارس تحت اسکان با خرید ملزومات از جمله مواد بهداشتی، فرش، تلویزیون و گیرنده دیجیتال تجهیز شده است و مراکز اسکان در سطح لرستان بصورت شبانه روزی فعال هستند.
زینی وند مقدم ادامه داد: ستاد اسکان مهمانان نوروزی خرم آباد در نواحی یک و 2 خرم آباد در 2 ستاد مستقل در دبیرستان امیر کبیر(میدان تختی) و دبیرستان خدیجه کبری -س- (قاضی آباد) مستقر شده و در شهرستان های دیگر استان لرستان نیز پایگاه اسکان مشخص شده است.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.