به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان روز یکشنبه در حاشیه عملیات ساخت این واحدهای آموزشی گفت: این طرح ها شامل مدرسه مشارکتی 2 کلاسه روستای گیشو با زیربنای 101 مترمربع، سه کلاسه روستای کروییه با زیربنای 144 مترمربع و توسعه 2 کلاسه کهورستان با زیربنای 90 مترمربع است.
موسی دادی زاده سرخایی افزود: همچنین عملیات احداث نمازخانه مدرسه شهید مالکی کهورستان با زیربنای 113 مترمربع و اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به همت یک خیر آغاز شد.
وی بیان داشت: این طرح های آموزشی برای مهرماه سال آینده آماده تحویل به آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: همچنین در این روز مدرسه روستای «چاه ماخور» کهورستان با زیربنای 200 مترمربع و هزینه 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی گفت: این مدرسه دارای ساختمان آموزشی، دیوارکشی، محوطه سازی و سرویس بهداشتی است که با هزینه 100 درصد خیر حاج عبدالله سلحشور ساخته شده است.
دادی زاده سرخایی ادامه داد: هم اکنون عملیات ساخت بیش از 50 مدرسه مشارکتی، خیری و دولتی در مناطق مختلف استان آغاز شده و تا مهرسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی، روند توسعه فضاهای آموزشی در هرمزگان را اولویت آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: باهمکاری کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و حمایت خیران نیکوکار و توجه ویژه دولت، روند توسعه فضاهای آموزشی در استان شتاب گرفته است.
این مسوول اظهارامیدواری کرد: با تکمیل این طرح های آموزشی از شمار بالای مدرسه های فرسوده و تخریبی که از چالش های نظام تعلیم و تربیت استان هرمزگان است، کاسته شود.
شهرستان بندرخمیر در 70 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.