به گزارش ایرنا در این اطلاعیه که قید خیلی مهم دارد آمده است: با توجه به اطلاعیه های اداره کل هواشناسی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان مبنی بر اعلام بارش باران و احتمال آب گرفتگی معابر، تمام تمهیدات لازم برای افزایش ظرفیت اسکان مهمانان نوروزی از قبیل آماده سازی سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس در ستادهای اسکان پیش بینی شود.
علی عسکر نجفی در این اطلاعیه افزوده است: سیستم های گرمایی، لوله های دود کش، سیستم برق کشی خصوصا تابلوهای برق، عایق پشت بام و مسیرهای خروجی آب و فاضلاب تمام مدارس و اماکن محل اسکان مجدد مورد بازرسی دقیق قرارگیرد.
وی همچنین خواستار شد که تمام مدارس حواشی جاده های استان در حالت آماده باش برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی باشند و تمام مسئولان ستادهای اسکان در آماده باش کامل و دردسترس باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: از بردن وسایل گاز سوز نظیر پیک نیک و غیره به داخل کلاس و سایر محل های اسکان برای پخت غذا و گرمایش ممانعت و تمهیدات لازم برای آماده سازی محلی مناسب برای این امر پیش بینی شود و آدرس تمام محل های اسکان در اختیار نیروی انتظامی، اورژانس و سایر دستگاه های مرتبط قرار گیرد.
اداره کل هواشناسی فارس و مدیریت بحران استانداری فارس هشدار داده اند احتمال بارندگی سیل آسا از روزهای دوشنبه پنجم فروردین 98 تا آخر هفته وجود دارد.
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.