به گزارش ایرنا، دکتر حسین سیمایی صراف سه شنبه در بازدید از دانشگاه فسا افزود: طرح آمایش سرزمینی یک برنامه کشوری با هدف کیفی سازی و ارتقای کیفیت است.
معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین گفت: دانشگاه فسا، دانشگاه معتبری در شرق استان فارس است که با برخورداری از 60 عضو هیات علمی، یک هزار و 200 دانشجو و ظرفیت بالای علمی و پژوهشی قابل انحلال و ادغام نیست.
امام جمعه فسا نیز در سخنانی در این آیین گفت: اجرای طرح آمایش سرزمینی در دانشگاه فسا موجب رضایتمندی دانشجویان، اساتید و مردم این شهر می شود و نیز موجبات پیشرفت پژوهشی در این دانشگاه را فراهم می کند.
حجت الاسلام حسین جمالی زاده افزود: شهرستان فسا سابقه علمی درخشانی در طول تاریخ داراست و نیز این شهرستان در سطح استان دارای جایگاه ویژه ای است و در انقلاب، حمایت از نظام و حضور در دفاع از میهن اسلامی در جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشته است.
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: مبنای گرفتاریهای جامعه امروز عدم استفاده از علم و کار علمی است.
محمد جواد جمالی نوبندگانی افزود: امروز باید به شعار اول انقلاب برگردیم و آن شعار این است که ما باید در اختیار انقلاب باشیم و با توجه به شرایط ویژه و حساس جامعه امروز بایستی هر فردی در جایگاه خودش، مسئولیت پذیری را ترویج دهد.
معاون استاندار فارس و فرماندارویژه شهرستان فسا نیز در این باره اظهار داشت: یکی از سیاستهای دولت ایجاد فضای آرام تعامل و همکاری در جهت رسیدن به هدف متعالی آموزش عالی است.
سلیمان کرمی افزود: قطعا جایگاه دانشگاه فسا به عنوان قطبی موثر در حوزه علمی، ملموس و عینی است و تاکنون اتفاقات و افتخارات بسیارخوبی نصیب این دانشگاه شده و امید است با تلاش و همگرایی به عنوان دانشگاه مادر معرفی شود.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری چنوب شرقی شیراز واقع است.
9653 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.