به گزارش ایرنا آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز افزود: همه ما بنا به میثاقی که با خدا، رسول خدا (ص)، ائمه اطهار (ع) و امام راحل بسته ایم و به اطاعت از رهبر معظم انقلاب در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.
وی، با اشاره به تاکید امام (ره) بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: مردم ما مردمی بسیار بصیر و آگاه هستند و امسال نیز پُر شورتر از سال های گذشته با حضورشان، حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام خواهند کرد.
آیت الله دژکام ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی این پیام را به امام راحل خواهند داد، امروز که نزدیک به 30 سال از رحلت جانسوز شما سپری می شود ما همچنان پای انقلابی که بنیانگذاری کرده اید، پای ولی فقیه و ولی امر خود ایستاده ایم و تا آخر خواهیم ایستاد.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: همه ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر فریاد خود را علیه هر چه ظلم و تباهی در دنیاست بلند خواهیم کرد و اعلام می کنیم ما برای اجرای دستورات الهی که قرن هاست بر زمین مانده حاضر به فداکاری هستیم.
وی، با اشاره به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا در مورد ایران گفت: این بیانیه که آنها به خیال خودشان بعد از مدت ها تلاش صادر کردند نشان داد که آنها فریبکار و دروغگو هستند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: در بحث برجام بنا بود که تحریم ها به طور کامل برداشته شود اما مشاهده می کنیم که اروپایی ها از ترس رئیس جمهور آمریکا (ترامپ) همه آنچه را که به انجام آن متعهد شده اند، فراموش کرده و به خیال خودشان ساز و کار ویژه مالی ایجاد می کنند که در مقابل خرید جنس از ایران، به جای پول، جنس تحویل دهند.
آیت الله دژکام خطاب به اروپایی ها گفت: شما چه کاره هستید که برای دیگر ملت ها خط و نشان می کشید، شما چگونه به خود اجازه می دهید که برای ملتی که 40 سال است در مقابل همه مستکبران عالم ایستادگی کرده، تعیین تکلیف کنید.
امام جمعه شیراز افزود: اروپایی ها خیال می کنند که هنوز در قرن هجدهم هستند و می توانند کشتی های خود را راه بیاندازند و در هر جا خواستند مستعمره ایجاد کنند اما مردم ما در روز 22 بهمن پاسخ تمام این کج فهمی ها را خواهند داد.
وی افزود: بهتر است که این ورشکسته های سیاسی و اقتصادی که دوره آنها تمام شده، بساط خود را جمع کنند و در یک گوشه ای بنشینند و اجازه دهند که مردم آزاده دنیا خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.