معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز تاکید کرد: امروز نیازمند افزایش اعتماد و امید در جامعه علی الخصوص در بین انبوه سازان و سرمایه گذاران هستیم.

به گزلرش ایلنا، محمد هادی هاشم پور در اجلاس سراسر انبوه سازان مسکن و ساختمان کشور گفت: افزایش امید و ایجاد اعتماد در انبوه سازان، تغییر نگاه مجموعه شهرداری به انبوه سازان به عنوان شرکای استراتژیک، شناسایی ظرفیت ها و نیازهای جدید جامعه، احصاء توانمندی ها و توجه به سایر روشهای سرمایه گذاری و... از جمله اهداف برگزاری این اجلاس است.

وی بر لزوم توانمندسازی انبوه سازان در شرایط فعلی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداری شیراز انبوه سازان را شرکای استراتژیک خود می داند و با ارائه بسته های تشویقی سعی بر حمایت آنها دارد. امیدواریم این اقدامات فصل جدیدی از امید و رونق را به ارمغان بیاورد.

معاون شهردار شیراز بررسی راهکارهای ورود بنگاه های مالی به بخش مسکن، شناسایی ابعاد و چالش های این صنعت، بازآفرینی شهری، تلاش برای رونق ساخت و ساز، توانمندسازی بنگاه های اقتصادی، جذب سرمایه گذار و توسعه شاخصه های اقتصادی را از رویکردهای این نشست دانست و تصریح کرد: با حمایت شورای اسلامی شهر شیراز و با توجه به وظیفه ذاتی شهرداری به عنوان یکی از متولیان ساخت و ساز در کشور و یکی از محرکین صنعت ساختمان، باید اعتماد و امید مردم را به این حوزه بازسازی کرد.

هاشم پور اضافه کرد: ایجاد امید و افزایش اعتماد در انبوه سازان، تغییر نگاه مجموعه شهرداری به انبوه سازان به عنوان شرکای استراتژیک و شناسایی ظرفیت ها و نیازهای جدید جامعه و احصاء توانمندی ها و توجه به سایر روشهای سرمایه گذاری و... از جمله اهداف برگزاری این اجلاس است.

وی با بیان اینکه صنعت ساختمان یکی از محرک های اصلی اقتصاد کشور است، تصریح کرد: هر تغییری در این بازار بر سایر بخش های اقتصادی کشور نیز تاثیرگذار است اما خود از تغییرات کلان و کلیدی اقتصاد کشور تاثیر می پذیرد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی قیمت مسکن در شش ماهه نخست امسال خاطرنشان کرد: افزایش قیمت مسکن و معاملات این بخش منجر به انگیزه بیشتر برای سرمایه گذاران بخش مسکن می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.