به گزارش ایرنا، جمال جوادی جهرمی دوشنبه در دومین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری بزرگداشت دهه فجر شهرستان سپیدان افزود: از این طرح ها، 31 پروژه با مشارکت بخش خصوصی و با اعتباری افزون بر 244 میلیارد و 254 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی ادامه داد: 64 پروژه نیز با اعتبارات دولتی و با صرف اعتباری افزون بر 32 میلیارد و 66 میلیون تومان به بهره برداری و یا کلنگ آنها به زمین خواهد خورد.
فرماندار سپیدان با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه دستگاهها و مسئولین ادارات شهرستان باید در جهت اجرای باشکوه برزگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مطلوب آنچه در خور شأن انقلاب اسلامی است نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.
وی تاکید کرد: جشن چهل سالگی انقلاب باید با شکوه تر از سال های گذشته در شهرستان سپیدان برگزار شود.
جوادی جهرمی در عین حال با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با دهه فجر گفت: در برنامه های گرامیداشت این مناسبت انقلابی، باید حرمت ایام فاطمیه مورد توجه جدی باشد.
فرماندار سپیدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی، ارزشی و مردمی بود، افزود: ما باید در این ایام مبارک مشارکت مردم را جلب و جذب کنیم و تا لایه های مختلف مردم در مراسمات ویژه دهه مبارک فجر حضور داشته باشند و برنامه های این ایام باید محتوا وپیام داشته باشد و بر محور ارزش ها و معارف اسلامی و همراه با تبیین خدمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی باشد.
امام جمعه سپیدان نیز در سخنانی گفت: حضرت زهرا (س) در ابعاد مختلف زندگی آن حضرت، به عنوان الگو و نمونه‌ زندگی مطرح است و هر بعدی از زندگی آن حضرت، تجلی انوار جمال و جلال الهی است و از برکات و آثار وجودی آن حضرت، با وجود گذشت بیش از هزار سال، انسان های بسیاری با استمداد از شخصیت معنوی آن بزرگوار به پیشگاه خداوند، توسل می جویند.
حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور با توجه به تقارن ایام فاطمیه امسال و دهه فجر و با اشاره و شرح کوتاهی از حیات دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) برای ترسیم صحیح راه حق و باطل و شناساندن چهره منافقین حرکت خود را آغاز کرد و از یک سو از حریم ولایت و امامت دفاع نمود و حق را به همگان معرفی کرد و از سوی دیگر چهره نفاق و انحراف را به مردم شناساند که قیام ملت ایران در سال 57 ادامه راه همان قیام بود.
وی گفت: دهه فجر زمان مناسبی است تا مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
شهرستان سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در 80 کیلومتری غرب شیراز واقع است.
س ب / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.