به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر(ع) ابرکوه با گرامیداشت یاد خاطره امام خمینی (ره) و شهدا افزود: دستاوردهای نظام قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و تمامی این موفقیت ها در حالی حاصل شده که استکبار با خوی کینه وزی، با ترور شخصیت‌های انقلابی، توطئه نظامی و جنگ هشت‌ساله، تحریم اقتصادی علیه نظام شیطنت‌ کرده اما به فضل خداوند متعال، با درایت هوشمندانه امام (ره) و مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت تیرهای دشمنان به سنگ خورده است.
وی بیان کرد: دشمنان در این چهار دهه از تمام ابزارها برای کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام استفاده کرده، با این وجود وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران و هدایت‌های امام خمینی (ره) زمینه ساز پیروزی های این ملت شد.
حسینی خاطرنشان کرد: در سایه عنایات خداوند متعال، انقلاب و ولایت به بخش عظیمی از دستاوردهای علمی، نظامی، اقتصادی و ... دست‌یافتیم و به همین دلیل دشمنان از رویکرد صدور انقلاب اسلامی وحشت دارند.
وی تأکید کرد: ملت ایران به فضل خداوند متعال ، با تمام وجود در 22 بهمن اقتدار و عظمت نظام را درجشن 40 سالگی انقلاب، به نمایش خواهد گذاشت .
حسینی بابیان اینکه امسال دهه فجر همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است، تصریح کرد: آیین‌های ویژه چهل‌سالگی انقلاب متناسب با ایام فاطمیه برنامه‌ریزی شود .
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.