رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز از خطر فرو ریختن بازار وکیل شمالی بر سر مردم این شهرستان و توریست های داخلی وخارجی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سولماز دهقانی در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، گفت: بازار وکیل شمالی در حال فروریختن است و هر لحظه ممکن است بر سر مردم آوار شود، نه شهرداری بودجه‌ای برای مرمت دارد و نه برای میراث فرهنگی مهم است.
 
وی با بیان اینکه اعتبارات استانی پاسخگوی بحران بازار وکیل نیست، افزود: چند بار موضوع را با نمایندگان مجلس درمیان گذاشته‌ایم، اما انگار آن‌ها مسائل مهم‌تری دارند.
 
دهقانی معتقد است برخی پروژه‌های گردشگری شهر شیراز به اعتبارات ملی نیازمند است و با این اعتبارات قطره چکانی نمی‌توانیم شهر گردشگر پذیر داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه شهر شیراز نیازمند ایجاد جاذبه‌های گردشگری جدید است، گفت: برای افتتاحیه نمایشگاه گردشگری پارس تالار شایسته‌ای در شهر نداشتیم و مجبور شدیم در یکی از سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی مراسم افتتاحیه و اختتامیه را برگزار کنیم.
 
رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز تصریح کرد: شهر شیراز به میدان گاهی با تمام امکانات و شاخص‌ها برای با هم بودن مردم نیاز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.