رئیس شورای شهر رشت بر تامین اعتبار از سوی معاونت مالی شهرداری و تدوین طرح مطالعاتی از سوی سازمان عمران شهرداری برای مرمت عمارت بلدیه، ساختمان سازمان فرهنگی، عمارت میرزا خلیل رفیع و همچنین رسیدگی به وضعیت پل خشتی چمارسرا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جلسه رسیدگی به وضعیت طرح مرمت ۴ بنای شاخص میراثی شهر رشت، رئیس شورا بر تامین اعتبار از سوی معاونت مالی شهرداری و تدوین طرح مطالعاتی از سوی سازمان عمران شهرداری برای مرمت عمارت بلدیه، ساختمان سازمان فرهنگی، عمارت میرزا خلیل رفیع و همچنین رسیدگی به وضعیت پل خشتی چمارسرا تاکید کرد.

در این جلسه که رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، معاونت اقتصادی و مالی شهرداری و رییس سازمان عمران و بازآفرینی نیز حضور داشتند، سید امیر حسین علوی از مدیران ذکر شده خواست ظرف یک‌هفته گزارش موانع پروژه مرمت ابنیه‌های یاد شده رو ذکر کنند.   علوی اعلام کرد: شهروندانی که نسبت به مرمت و احیای بناهای میراثی خود اقدام کنند، شورای‌شهر تسهیلات تشویقی ارائه داده و علاوه بر آن، مشاور شورا آمادگی دارد در حوزه مرمت و احیا و ایجاد کسب و کار جدید در بنای یاد شده، مشاوره‌های رایگان ارائه دهد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.