به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از روابط عمومی کانون کارآفرینان فارس، علیرضا دژبد بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه های گردشگری در فارس،مسائل و مشکلات متقاضیان کارآفرینی و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در فارس بررسی و مشورت های لازم ارائه شد.
وی گفت: غرفه کانون کارآفرینی فارس در سالن حافظ نمایشگاه پذیرای متقاضیان بود.
زارع یکی ازمتقاضیان سرمایه گذاری در گردشگری فارس در جریان بازدید از غرفه کانون کارآفرینی فارس بیان داشت: متقاضی تاسیس مجتمع بوم گردی در روستای فاروق مرودشت هستم و به نمایشگاه آمدم‌ تا بعد از ماه ها دوندگی و عدم موفقیت در گرفتن مجوز ،مشورتی با مسئولان کانون کارآفرینی داشته باشم که خوشبختانه به نتایجی رسیدم.
علیرضا ظهیر امامی رئیس کانون کارآفرینی فارس اظهار داشت:کانون های کارآفرینی در استان ها با مصوبه شورای عالی اشتغال به ریاست رییس جمهوری با هدف ارائه همفکری با مدیران دستگاه های مختلف برای افزایش اشتغال در سراسر استان ها تشکیل شده است.
وی ادامه داد: بنا داریم با حمایت استانداری فارس به عنوان رئیس هیات امنای کانون ،مسائل و مشکلات کارآفرینان هر حوزه ای را بررسی و به کارگروه های مختلف استانداری ارائه کنیم.
احمدرضا نقیب زاده رئیس کارگروه تخصصی گردشگری این کانون هم گفت: بررسی مسائل و مشکلات کارآفرینان گردشگری فارس در جریان بازدید آنان از این نمایشگاه،اقدامی بود که به منظور شناسایی مسائل و مشکلات این متقاضیان کارآفرینی در زمینه های قانونی،اداری و اجرایی و با ابتکار کارگروه گردشگری و سرمایه گذاری کانون صورت گرفت.
نمایشگاه گردشگری پارس از 21 تا 24 آذر در محل نمایشگاه های دائمی فارس در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.
9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.