مهدی فروردین، شنبه پس از پیروزی برابر تیم خونه به خونه بابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قشقایی شیراز هواداران زیادی در خارج از استان فارس و حتی خارج از کشور دارد اما متاسفانه عدم پخش تلویزیونی بازی های دسته یک موجب می شود که آنها هم از دیدن بازی تیم محبوشان محروم شوند.
وی اضافه کرد: از مسئولان صدا و سیمای فارس می خواهم به پاس احترام به هواداران تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز، بازی های این 2 تیم را به صورت زنده پخش کنند، به باور ما این یک خواسته بحق است که هواداران در کنار خانواده خود بازی های تیم شهرشان را تماشا کنند.
فروردین ادامه داد: بازیکنان ما برای دیدار با خونه به خونه بابل، لحظه شماری می کردند و با تمرینات خوبی که انجام دادند به حقشان که بُرد، بود دست یافتند.
سرمربی تیم قشقایی شیراز افزود: شک نکنید که اهداف ما از ابتدای بازی های لیگ دسته یک، صعود به لیگ برتر بود و بازیکنان ما این ظرفیت را دارند که به این مهم دست یابند.
او گفت: از دست اندرکاران ورزش و جوانان فارس که اجازه دادند یک جلسه از تمرین این تیم در ورزشگاه پارس انجام شود، سپاسگزاریم.
فروردین با انتقاد از اکبر میثاقیان، سرمربی با تجربه تیم خونه به خونه بابل، بیان داشت: از این مربی باسابقه انتظار نداشتم، چرا که بر اساس رسم میهمان نوازی در پایان بازی به سمت این مربی رفتم تا با او دست بدهم اما میثاقیان سرش را به زیر انداخت و به راهش ادامه داد.
وی تاکید کرد: از این مربی با سابقه انتظار چنین حرکتی را نداشتم و فکر کنم بُرد و باخت ارزش اینگونه بی حرمتی ها را آن هم از سوی سرمربی که الگوی تیم است، ندارد.
دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و خونه به خونه بابل از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال دسته اول، عصر شنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه 2 بر صفر به سود قشقایی پایان یافت.
تیم قشقایی با این بُرد و با 19 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و تیم خونه به خونه هم با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول است و خطر سقوط این تیم را که در سال 96 از مدعیان صعود به لیگ برتر بود، به شدت تهدید می کند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر در سال 98 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.
شنیده ها حاکی از آن است که سازمان لیگ تصمیم دارد در پایان این رقابت ها، تنها یک تیم را راهی دسته دوم کند که هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده و در صورت محقق شدن این امر، مشکلات و حاشیه های خاصی در پایین جدول به وجود خواهد آورد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.