به گزارش ایرنا، عبدالحمید احمدی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه یک کشور در اداره کل ورزش و جوانان البرز با اشاره به حضور خانواده ها در استادیوم آزادی و تماشای بازی های فوتبال اظهار داشت: ورزش می تواند موجب، نشاط، همبستگی و اتحاد که نیاز جامعه به خصوص جوانان شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت های پژوهشی خوبی در استان ها وجود دارد گفت: حوزه ورزش و جوانان موضوعات چند وجه ای هستند، به همین منظور نیاز است تا شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران استانی فعال باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز در این نشست ضمن تاکید بر لزوم کاربردی شدن پژوهش ها گفت: در سال 97 موضوع آموزش در الویت برنامه های هیات های ورزشی این استان قرار گرفته است.
امیر غفرانی افزود: البرز به دلیل جمعیت بالای جوان و همچنین مهاجر پذیر بودن، در تمامی زمینه ها از جمله پژوهش از استعداد و ظرفیت بالایی برخوردار است.
البرز، مازندران، گلستان، سمنان، تهران، قزوین و قم، استان های حاضر در نشست هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه یک کشور بودند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.