به گزارش ایرنا، یدالله رحمانی چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران این استان در شیراز افزود: هرچند دستگاه های اجرایی با محدودیت و کمبود منابع مالی هم مواجه هستند اما رفع این مشکل ضروری است و دستگاه ها در دستور کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: البته باید برای حل اساسی مشکل بیمه تکمیلی جانبازان یک راهکار جامع پیش بینی و اتخاذ شود.
سرپرست استانداری فارس بیان کرد: همه ما امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدا و از خود گذشتگی جانباران هستیم و به رغم مشکلات و کمبودها موظفیم که در حد توان پاسخگوی خواسته ها و نیازهای خانواده شهدا و جانبازان باشیم.
رحمانی، ضمن تاکید بر لزوم دیدار با خانواده شهدا و جانبازان افزود: تجلیل و سر زدن از خانواده شهدا و ایثارگران باید در بین مدیران به یک فرهنگ تبدیل شود و به این مساله به عنوان یک وظیفه نگاه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ها و تلاش های دشمن برای وارد کردن آسیب به اصل و پایه های نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: همه ما باید آمادگی داشته باشیم که بتوانیم پاسخ کوبنده و دندان شکنی به هر اقدام دشمن بدهیم.
او اظهار داشت: امروز کشور از نظر اقتصادی با مشکلات و محدودیت هایی مواجه است اما در شرایطی که دولت بخش زیادی از درآمد خود را صرف پرداخت حقوق و یارانه می کند اجازه نداده است که فعالیت های عمرانی در کشور متوقف شود و این یک کار بسیار بزرگ است.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.