به گزارش ایرنا، سرهنگ سید علی اصغر نورایی روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم با برنامه های بلند مدت از اولویت های بسیج است.
وی بیان کرد: در قالب این طرح مناطق محروم شناسایی و خدمات پزشکی به صورت برنامه های سه تا پنج ساله به آنها ارائه می شود.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران اعزام گروه های فرهنگی و عمرانی به مناطق محروم بر اساس رویکرد جدید بسیج نیز به صورت برنامه های بلند مدت خواهد بود.
نورایی تلاش برای افزایش میزان تولید در واحد سطح با کمک آموزش های ترویجی از دیگر برنامه های بسیج برای خودکفایی ملی و افزایش درآمد کشاورزان ذکر کرد که برای پنج محصول استراتژیک انجام می شود.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه تلاش های دشمن در محورهای اقتصادی و جنگ روانی برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است گفت: خبرنگاران با تشریح خدمات 40 ساله در خنثی شدن این نقشه ها سهیم شوند.
نورایی افزود:45 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهر دوگنبدان و روستاهای شهرستان گچساران اجرا می شود.
وی اظهار داشت: اجتماع بزرگ بسیجیان،برگزاری نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهدا از عمده ترین این برنامه هاست.
نورایی گفت: اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و بهره برداری از چهار طرح عمرانی شامل پایگاه های مقاومت و خانه های عالم از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.