ناصر جوکار روز دوشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با بیان اینکه تفکر بسیجی در 40 سال گذشته دشمنان را زمین گیر کرده است، گفت: این تفکر دشمنان نظام و انقلاب از جمله آمریکا و اسرائیل غاصب را در رسیدن به هدف شومشان ناکام کرده است.
وی بیان کرد: بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام بوده و تفکر بسیجی رمز مقاومت و سربلندی ملت های آزادیخواه جهان است.
جوکار با اینکه این نهاد انقلابی در 5 آذر 58 به فرمان امام راحل تشکیل شد افزود: بسیج در مبارزه با آشوب‌های ضدانقلاب در ابتدای انقلاب نقش مهمی ایفا کرد.
وی با بیان اینکه عده ای می گویند تاریخ مصرف بسیج به اتمام رسیده ،گفت: بسیج به عنوان بازوی دولت و ملت در جامعه خواهد بود.
جوکار گفت: تفکر بسیجی رمز مقاومت و سربلندی ملت های آزادیخواه جهان است و حاکم شدن این تفکر در کشور موجب موفقیت نظام حواهد شد.
وی اظهار داشت: هم اکنون با الگوبرداری از بسیج، در بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه و بحرین بسیج مردمی تشکیل شده است.
جوکار با بیان اینکه تفکر بسیجی کاخ های سرمایه داری جهان را به لرزه درآورده است، گفت: کاخ سرمایه داری آمریکا در حال فروپاشی است.
وی گفت: امروز در حوزه اقتصاد مقاومتی نیازمند تفکر بسیج و تکیه بر توان این نیروی عظیم مردمی هستیم.
جوکار در ادامه با بیان اینکه هر کس به نظام جمهوری اسلامی وفادار باشد یک بسیجی است، تصریح کرد: یک بسیجی باید محتاطانه رفتار کند و به دنبال حقوق مردم باشد.
وی ابراز کرد: بسیج نباید اجازه دهد عده ای با ایجاد ناامیدی موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند.
جوکار ابراز کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس یکهزار و 800 شهید تقدیم انقلاب کرد.
تجمع بزرگ بسیجیان گچساران همزمان با هفته بسیج در مصلی دوگنبدان برگزار شد.
این آیین جمع زیادی از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج، مسئولان دستگاه های اجرایی، فرمانده هان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم بویژه دانشجویان و دانش آموزان بسیجی حضور داشتند.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.