روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در گزارش روز جمعه خود به نقل از یدالله رحمانی در نشست فرمانداران این استان در شیراز افزود: فعالیت و تحرک هر چه بیشتر مدیران این استان در شرایط تحریم و محدودیت منابع بسیار ضروری است.
وی بیان کرد: مدیران موفق و پُر توان در شرایط سخت محک خواهند خورد و با اتخاذ تدابیر مناسب مسیر دشوار پیشرفت را برای جامعه هموار خواهند کرد.
رحمانی ادامه داد: امروز حل مسایل مردم هدف اصلی ماست و باید همه سختی های مسئولیت را بپذیریم تا بتوانیم بسیاری از مشکلات استان را رفع کنیم همچنان که از ابتدای امسال تاکنون اقدامات مثبت بسیاری صورت گرفته و به تبع آن برخی از مشکلات جامعه برطرف شده است.
وی، از فرمانداران استان خواست که همکاران خود، سایر دست اندرکاران و مدیران شهرستان ها را از ورود به فضای التهاب آفرین برحذر دارند.
سرپرست استانداری فارس اضافه کرد: سلب آرامش جامعه و از بین بردن اطمینان در افکار عمومی می تواند هزینه های زیادی برای کشور به دنبال داشته باشد در حالی که ایجاد آرامش، روند اجرای برنامه های مبتنی بر توسعه را تسهیل می کند.
رحمانی اظهار داشت: فرمانداران باید اقدامات دولت را در محافل و مجالس مختلف بیان و ارتباط تنگاتنگی را با آحاد مردم برقرار کنند.
وی افزود: بازدید فرمانداران از بخش ها و نواحی مختلف باید به طور منظم و در فواصل زمانی کوتاه تر در دستور کار آنها قرار گیرد و آنها با استفاده از تمام ظرفیت های موجود با جدیت پیگیر حل مشکلات مردم تا حصول نتیجه باشند.
سرپرست استانداری فارس، بر لزوم کوشش دو چندان فرماندارن برای ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان های استان هم تاکید و بیان کرد: در پرتو همین آرامش در استان موفق شدیم فضای کسب و کار و میزان بیکاری را بهبود بخشیم.
رحمانی ادامه داد: همچنین فرمانداران برای گسترش هم افزایی منطقی در شهرستان ها، باید ارتباط خود را با دستگاه ها و نهادهای مختلف با حفظ جایگاه نماینده عالی دولت در شهرستان تقویت کنند.
وی، با اشاره به تشکیل 2 کارگروه تسهیل و جذب سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در استان افزود: این کارگروه ها باید به شکل هفتگی در همه شهرستان های استان برگزار شود.
سرپرست استانداری فارس، اصلی ترین چالش استان را بحث آب دانست و گفت: مدیریت منابع آب، بهره گیری از روش های بهینه در این زمینه و تعیین تکالیف و وظایف هر یک از دستگاه های اجرایی در این مورد باید در دستور کار فرمانداران استان قرار گیرد.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.