به گزارش خبرنگار ایرنا سید احمد احمدی زاده، یکشنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز افزود: کلانشهر شیراز با آسیب های اجتماعی متعددی نظیر اعتیاد، طلاق، خودکشی و حاشیه نشینی مواجه است و به همین سبب نیاز است با همکاری تمام دستگاه های متولی، بحران ها و آسیب های اجتماعی کنترل و به جای آن امید و نشاط به جامعه تزریق شود.
وی بیان داشت: امید و نشاط، نیاز امروز مردم است که باید در چارچوب ارزش های نظام در جامعه گسترش یابد زیرا حاصل ناامیدی، افسردگی و در نتیجه بزهکاری خواهد بود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی نیز باید با اقشار مختلف مردم و جامعه شفاف باشند و بدون تردید اگر اینگونه باشد مردم نیز همراه و همگام با نظام خواهند بود.
احمدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت را بستر مورد نیاز توسعه دانست و گفت: در جامعه ای که امنیت وجود نداشته باشد بی شک توسعه و پیشرفت محقق نخواهد شد.
وی بیان کرد: ایران، جزیره ثبات منطقه است و به سبب اعمال سیاست های اصولی دولت تدبیر و امید، راهبردهای کارگشای رهبر معظم انقلاب و همچنین چشم های تیزبین دستگاه های امنیتی و نظامی، ایران اسلامی در حال حاضر از امنیت خوبی برخوردار است.

**شیراز نیازمند نگرشی جدید است
سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شیراز هم در این آیین اظهار داشت: شیراز نیازمند نگرشی جدید در تمام زمینه هاست و باید با بهره گرفتن از تجارب گذشته و کمک تمام مسئولان کنونی، گام های موثری در راه توسعه این شهرستان برداشته شود.
اسفندیار احمدی منش ادامه داد: تمام مسئولان دستگاه های اجرایی شیراز باید با سلامت کامل مالی و اخلاقی، مجری سیاست های دولت تدبیر و امید در این شهرستان باشند.
وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان به مردم بدهکار هستند، گفت: تمام مدیران و کارکنان اداره های دولتی باید در مسیر خدمت به مردم سنگ تمام بگذارند.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز تاکید کرد: رتبه این شهرستان باید در شاخص های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی ظرف یک سال آینده حداقل یک رتبه ارتقا یابد و این انتظاری است که مردم این خطه از مسئولان این کلانشهر دارند.
در این آیین، اسفندیار احمدی منش به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز معرفی و از خدمات حیدر عالیشوندی فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.