به گزارش خبرنگار ایرنا،بر دیوار اتاق فرماندار شیراز عکس کسانی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون تصدی این مسئولیت را داشته اند، آویخته شده است.
نخستین قاب عکسی که بر این دیوار مشاهده می شود متعلق به محمد روغنی است که تا یازدهم شهریور 58 در این سمت بود و آخرین آن به حیدر عالیشوندی فرماندار پیشین شیراز تعلق دارد که که با دستان خود آن را بر دیوار نصب کرد.
فرماندار پیشین شیراز در این آیین گفت: بیش از سه سال قبل بنا به تکلیف این مسئولیت را پذیرفتم و امروز نیز با شادمانی از اینکه در این مدت خدمتگزاری مردم را کردم این سمت را به فرد دیگری واگذار می کنم.
حیدر عالیشوندی افزود: در این مدت از حقوق مردم دفاع کردم و با کمک و تلاش جمع همکاران در فرمانداری شیراز جایگاه این نهاد نیز ارتقاء پیدا کرد و همچنین سعی کردیم که نظرات کارشناسان فرمانداری پایه علمی داشته باشد.
وی تاکید کرد: با وجود اینکه کشورهای بسیاری در پی ضربه زدن به این نظام هستند، جمهوری اسلامی ایران اکنون بر اساس شاخص های موجود، یکی از امن ترین کشورهای آسیا و حتی جهان است.
در ادامه این آیین، اسفندیار احمدی منش به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شیراز معرفی و از خدمات حیدر عالیشوندی فرماندار پیشین تجلیل شد.
عالیشوندی از جمله مدیران ارشد استان فارس و شیراز بود که شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شد و به همین دلیل عصر دیروز از سمت خود کناره گیری کرد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.