مجتبی حاجی شفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیکبخت از موفق ترین استانداران این دیار بوده و کاری های بزرگی برای پیشرفت صنعت، اقتصاد و گردشگری استان کرده است.
وی با بیان اینکه زمانی که مجتمع فولاد ویان تاسیس می شد، نیکبخت تصدی معاونت برنامه ریزی استانداری همدان را بر عهده داشت، اضافه کرد: اشتغال بیش از یکهزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجتمع حاصل حمایت های وی در زمان تصدیگری معاونت برنامه ریزی استانداری همدان بود.
حاجی شفیعی با اشاره به اینکه نیکبخت حمایت های خود را از صنعت هرگز دریغ نکرده است، اظهار داشت: جذب سرمایه گذار برای استان و برخورد صمیمانه با مردم مهمترین مولفه های شخصیتی استاندار است.
وی ادامه داد: همدان استانی است که ظرفیت های بسیاری برای پیشرفت دارد و به دلیل شاخصی هایی همچون نزدیکی به تهران و آب و هوای خوب، می تواند به سرعت شاخص های توسعه و پیشرفت را ارتقا دهد.
حاجی شفیعی با بیان اینکه نیکبخت در حوزه عملکرد نمره 18 را از 20 کسب می کند، افزود: اقدامات استاندار همدان را می توان الگویی برای دیگر مدیران دانست چرا که وی در همه امور پیگیر و در حل مشکلات صنعتگران مدافع حقوق تولیدکننده بود.
مدیرعامل مجتمع فولاد ویان، حمایت استاندار از مدیران را به عنوان مهمترین رویکرد در جهت پیشرفت استان برشمرد و این فرایند را موجب دلگرمی و پیشبرد سریع امور ارزیابی کرد.
به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت مسئولیت استانداری همدان را در دولت های یازدهم و دوازدهم بر عهده داشته و در زمان استانداری بهروز مرادی معاون پشتیبانی این نهاد بود.
وی همچنین سابقه مدیرکلی اقتصادی در استانداری‌های تهران و هرمزگان را در پرونده کاری خود دارد.
نیکبخت تا زمان بازنشستگی در دولت محمود احمدی‌نژاد، دارای پست معاونت استاندار بود و پس از روی کارآمدن دولت یازدهم بار دیگر مشغول به کار شد.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.