روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس در گزارش روز سه شنبه خود از قول مرتضی رهنما افزود: 20 درصد از این پروانه های کاربرد نشان استاندارد تشویقی است.
وی بیان داشت: همچنین در مدت یاد شده بیش از 70 پروانه کاربرد علامت استاندارد در فارس تمدید شد و 132 سند استاندارد ملی ایران نیز از سوی کارشناسان این اداره کل مورد بازنگری قرار گرفت.
رهنما گفت: در مدت مورد اشاره، یک هزار و 550 تاییدیه ایمنی آسانسور در استان فارس صادر و بیش از 2هزار و 200 بار نازل های سوخت در جایگاه های سوختگیری این استان بازرسی و کنترل شد.
مدیر کل استاندارد فارس ادامه داد: کارشناسان این اداره کل در 6ماه نخست 97 بیش از یک هزار و 930 بار به صورت سرزده از خط تولید کارخانه های این استان بازرسی و افزون بر یک هزار و 700 نمونه محصول به صورت اتفاقی از خط تولید و انبار برداشت کردند و تحت آزمایش های استاندارد قرار دادند.
رهنما اظهار داشت: این اداره کل بر مراکز عرضه کالاها به ویژه فروشگاه های بزرگ نظارت جدی دارد و ظرف این مدت بیش از هفت هزار و 400 واحد صنفی فارس مورد بازرسی کارشناسان قرار گرفته است.
وی، در مورد آموزش تخصصی مسئولان کنترل کیفیت واحدهای زیر پوشش استاندارد فارس هم گفت: 80 درصد برنامه آموزشی این اداره کل در سال 97 محقق شده و کارشناسان این واحد افزون بر یک هزار و 320 نفر ساعت آموزش های تخصصی را فراگرفته اند.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.