به گزارش ایرنا در این بازی که جمعه از هفته ششم این رقابت ها در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه پُرگل 10 بر 2 مغلوب حریف خود شد و از رده سوم به رده پنجم جدول سقوط کرد.
دیدار تیم های پارس آرا و کویر کرمان در این هفته از حساسیت زیادی برخوردار بود چرا که میزبان در صورتی که شکست می خورد مکان سوم جدول را به حریفش واگذار می کرد که در نهایت این اتفاق افتاد.
شاگردان نجمه برزگر، سرمربی تیم پارس آرا شیراز در این دیدار اگرچه دروازه بان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتد اما بازی بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت این بازی خانگی که می توانست با بُرد، مکان سوم جدول را برای این تیم شیرازی تثبت کند با نتیجه 10 بر 2 مغلوب شدند و به رده پنجم سقوط کردند.
همچنین تیم صنعت فجر شیراز، دیگر نماینده استان فارس در لیگ برتر امروز (جمعه) در هفته ششم در ساری مازندران با نتیجه هفت بر 6 مقابل تیم استقلال این شهر به برتری دست یافت و به مکان چهارم جدول صعود کرد.
در پایان هفته ششم، تیم شرکت ملی حفاری اهواز با 18 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم سپیدو رود تهران با 15 امتیاز دوم شد و تیم دختران کویرکرمان هم با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسب به تیم های شیرازی که همین تعداد امیتاز دارند، در رتبه سوم ایستاد.
تیم پویندگان صنعت فجر شیراز با 10 امتیاز و تیم پارس آرا شیراز هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب در رده چهارم و پنجم قرار گرفتند و تیم هیات فوتبال خراسان رضوی هم بدون امتیاز در قعر جدول به سر می برد.
در رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور 11 تیم حضور دارند و در پایان مرحله مقدماتی، تیم های اول تا چهارم به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.