به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته سوم این رقابت ها جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید.
شاگردان نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا که عزم خود را برای قرار گرفتن در بالای جدول و صعود به مرحله پلی آف جزم کرده اند دراین دیدار توانستند حریف خود را که در رده هفتم جدول جای داشت با شکست بدرقه کنند.
تیم میهمان در دقیقه 12 بازی از غفلت بازیکنان تیم میزبان سود برد و توسط یاسمن پاک جو به گل برتری دست یافت اما بازیکنان تیم پارس آرا در ادامه بازی به خود آمدند و توانستند توسط بهاره رستم پور گل تساوی را درون دروازه تیم دریژنو جای دهند.
در ادامه نیمه نخست تیم پارس آرا بازی را در دست گرفت و توسط مریم نوری بهترین بازیکن میدان به گل برتری دست یافت و با پیروزی به رختکن رفت.
در نیمه دوم تیم دریژنو که نمی خواست بازی را واگذار کند توسط الهام کریمی به گل تساوی دست یافت.
تیم پارس آرا پس از دریافت گل مساوی سوار بر بازی شد و در ادامه نیمه دوم ، مریم نوری دومین گل خود و سومین گل میزبان را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و تیم پارس آرا با ضربه خوب پرستو کهن به گل چهارم رسیدو در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر 2 به سود تیم پارس آرا پایان یافت.
قضاوت این بازی را که در حضور 100 تماشاگر برگزار شد ، مهدیه رشیدی رنجبر، الهام مخبر، فرزانه مهبودی و زهرا مرادی برعهده داشتند.
تیم پارس آرا شیراز با این پیروزی و با کسب 9 امتیاز جای خود را در رده سوم جدول محکم کرد.
نماینده شیراز در لیگ برتر جمعه نهم شهریور ماه 97 در ساری به مصاف تیم استقلال این شهر خواهد رفت.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 12 تیم شرکت دارند و پس از پایان بازی های مقدماتی چهار تیم اول جدول به مرحله پلی آف ( حذفی ) صعود خواهند کرد.
تیم های پارس آرا و پویندگان صنعت فجر شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ برتر هستند.
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.