به گزارش ایرنا، مدیر موسسه قرآنی بیت‌الاحزان دوشنبه در این آیین گفت که این شمار از حافظان قرآن کریم در مراکز آموزش این موسسه موفق به حفظ کلام نورانی خداوند شده اند.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی با اشاره به فعالیت های لاریجانی رئیس مجلس در زمان تصدی مسئولیت صداوسیما در زمینه راه اندازی شبکه قرآن گفت: امروز جامعه قرآنی آماده حماسه‌آفرینی و انجام کارهای قرآنی است و در این راستا نیاز به حمایت داریم.
وی اظهار داشت: موسسه قرآنی بیت‌الاحزان الگوی توسعه‌ای از کوچک به بزرگ است که امروز با مرکزیت روستا دارای افزون بر 180 شعبه در 14 استان کشور است.
مدیر موسسه قرآنی بیت‌الاحزان گفت: این موسسه دارای 12 مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن در کشور است و تربیت یافتگان موسسه امروز در استان‌های مختلف فعالیت هایی در ارتباط با فرهنگ قرآنی دارند و فعالیت‌ها روز به روز در حال توسعه است.
وی ادامه داد: موسسه بیت‌الاحزان در سال افزون بر 30 هزار قرآن‌آموز دارد که از نمونه آن اجرای طرح رحله در دو ماه تابستان در کشور است.
عضو شورای عالی توسعه قرآنی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت بیشتر مجلس شورای اسلامی از فعالیت های قرآنی را خواستار شد و گفت: حافظان قرآنی در آزمون سراسری ورود به دانشگاه باید از امتیاز لازم برخوردار شوند.
شهرستان استهبان در 160 کیلومتری شرق شیراز واقع است.
رئیس مجلس شورای اسلامی دوشنبه در دومین روز سفر به استان فارس به شهرستان استهبان سفر کرد و پس از شرکت در جلسه شورای اداری در آیین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم شرکت کرد. وی بعدازظهر دوشنبه به نی ریز در شرق فارس خواهد رفت و سه شنبه میهمان مردم شهرستان لارستان در جنوب استان خواهد بود.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.