به گزارش ایرنا، داود محمدی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی که در استانداری قزوین برگزار شد افزود: باید قهرمانان ورزشی بسیار برجسته و پررنگ تر مورد حمایت قرار گیرند چون آنها تمامی عمر و زندگی خود را در راه افتخارآفرینی برای ایران اسلامی صرف می کنند.
وی با اشاره به حضور ورزشکاران قزوینی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا افزود: کسب سه نشان طلا و یک برنز معادل 15 درصد مدال های ایران در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا توسط ورزشکاران قزوینی بسیار ارزشمند بوده و نشان دهنده زحمات شبانه روزی ورزشکاران و مسئولان ورزشی استان است.
محمدی افزود: قزوین مانند یک اقیانوس مواج، استعدادها و مروایدهای بسیاری را در خود جای داده است و در صورت کشف این استعدادها می توانیم روز به روز مدال های بیشتری را به دست آوریم.
وی با بیان اینکه کسب سهمیه این بازی ها نیز بسیار ارزشمند است و نباید تنها از مدال آوران این رقابت ها تجلیل کرد افزود: باید از مربیان و کسانی که در پشت صحنه این استعدادها را کشف و هدایت می کنند نیز تشکر کرد چون باعث سربلندی استان و کشور می شوند.
این نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک افزود: مجلس شورای اسلامی با اختصاص ارزش افزوده به ورزش و رشد دادن 300 تا 400 برابری بودجه ورزشی و همچنین واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی گام های بسیار بلندی را برای ارتقای سطح ورزش کشور و استان ها برداشت.
محمدی ادامه داد:تلاش برای تکمیل سالن 6 هزار نفری، سالن سنگنوردی، سالن های ورزشی چند منظوره، اختصاص چند چمن مصنوعی و دریافت بسته های ورزشی برای ورزش روستایی از جمله اقداماتی بوده است که طی سالهای اخیر موجب رشد و ارتقای فضای فیزیکی و نرم افزاری ورزش استان شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.