به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا غیور روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردستان بیان کرد: باید به سمت سیاستگزاری کلان و توجه به مسائل بنیادی در این شورا پیش رفته و در جهت رفع مشکلات اعتباری آموزش و پرورش تلاش شود.
وی افزود: آموزش و پرورش تاثیر گذاری ژرفی در پیشرفت حوزه های گوناگون فرهنگی، علمی و اجتماعی دارد و از این رو باید همه دستگاه ها همکاری لازم را با آن داشته باشند.
فرماندار اردستان با اشاره به اختیارات قانونی شورای آموزش و پرورش برای ارائه راهکار مشکلات گفت: مشکلات و معضل های موجود در جامعه باید شناسایی شود و از سوی دیگر با آموزش و آگاه سازی نسل جوان به ویژه دانش آموزان از بروز بسیاری آسیب ها جلوگیری کرد.
مدیر آموزش و پرورش اردستان در ادامه این جلسه عنوان کرد: مدرسه شبانه روزی دخترانه با 35 دانش آموز، توحید با 53 نفر دانش آموز و مدرسه مصطفی خمینی نیسیان در دهستان برزاوند با کمبود اعتبار رو به رو شدند و انتظار می رود مسئولان در این زمینه آموزش پرورش را یاری دهند.
عیسی شفیعی اضافه کرد: کمبود اعتبار سه واحد آموزش شبانه روزی شهرستان موجب بدهی 200 میلیون ریالی شده و تامین نشدن مبلغ، امکان ادامه کار را با مشکل مواجه کرده است.
او در ادامه از آمادگی واحدهای آموزشی برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تعداد 19 واحد آموزشی با 125 کلاس تجهیز شده و هفت سوئیت نیز در مدرسه توحید آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی می باشند.
مدیر آموزش پرورش اردستان افزود: محوطه مدرسه با همکاری شهرداری در حال آماده سازی برای اسکان مسافران و نصب چادرهای مسافرتی و امکانات لازم بهداشتی و خدماتی است.
به گفته وی، پنج هزار نفر دانش آموز در 61 واحد آموزشی شهرستان اردستان به تحصیل اشتغال دارند.
شهرستان اردستان با بیش از 42 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.