به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا این تفاهم نامه بین حسین بذرافشان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران و حیدر اسکندرپور شهردار شیراز امضا شد.
در آیین امضای این تفاهم‌ نامه، بذرافشان گفت: شروع همکاری بین مبین ایران و شهرداری شیراز را به فال نیک می‌گیریم.
وی بیان کرد: تکنولوژی‌های مختلفی که می‌تواند آینده دنیا را بسازد، باید در اختیار مجموع حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد تا سایر شرکت‌های کوچک و بزرگ بخش خصوصی فعالیت‌های خود را گسترش دهند.
بذرافشان اظهار کرد: اینترنت اشیا و شهر هوشمند یکی از مواردی است که باید زیرساخت‌های آن مهیا شود تا بتوانیم بازار خوبی برای شرکت خصوصی ایجاد کنیم.
مدیرعامل شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران گفت: شهر شیراز به دلیل اهمیت بالای خود در کشور و زیرساخت‌های آن و تیم خوب مدیریتی که دارد، در زمره اولین شهرهایی است که شرکت مبین ایران برای اجرای برخی اقدامات در نظر گرفته که البته این تفاهم ‌نامه به نگاه درست و آینده‌نگری مدیریت فعلی شهر شیراز بازمی‌گردد.
وی اظهار داشت: امیدوارم شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران بتواند شریک و همکار خوبی برای شهرداری شیراز باشد تا بتوانیم آرمان و هدف هوشمند سازی شهر شیراز را با کمک یکدیگر اجرایی کنیم.
بذرافشان بابیان اینکه امضای تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری شیراز گام اول و آغاز اهداف بزرگ‌تری محسوب می‌شود، گفت: قطعاً با کمک یکدیگر می‌توانیم کارهای بزرگی را پیش ببریم.
9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.