فرماندار مشگین شهر روز چهارشنبه در این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: با راه اندازی این سامانه میزان مراجعات حضوری مردم به شهرداری بطور قابل ملاحظه ای کاهش یافته و تمام اطلاعات و مراحل صدور پروانه های ساختمانی و سایر خدمات مربوط به سهولت در دسترس شهروندان قرار می گیرد.
میرعلی رحیمی زاد با بیان اینکه فاز اول این سیستم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه شده اظهار کرد: امنیت و اطلاعات متقاضیان توسط سرورهای پیشرفته پشتیبانی می شود.
وی افزود: قابلیت دسترسی به این اطلاعات در زمان های مختلف وجود خواهد داشت و با راه اندازی این طرح اصل مهم شفافیت سازی در نحوه صدور پروانه ساختمانی در دسترس عموم قرار می گیرد.
وی همچنین از جمع آوری پرونده های کتابی و ارائه پروانه ساختمانی تک برگی خبر داد و گفت: تمام امورات از طریق سامانه انجام شده و در پایان پروانه ساختمانی تک برگی با اطلاعات تکمیلی همچون مساحت ، کروکی ، مکان و موقعیت ، مشخصات متقاضی و مهندس ناظر و سایر موارد ارائه و صادر خواهد شد.
وی همچنین اظهار کرد: این سیستم در شهرداری مشگین شهر بعنوان دومین شهر کشور در حوزه وب سرویس توسط شرکت معتبر داخلی ارائه شده و امیدواریم با استفاده از تجارب کارشناسان در ارائه خدمات بهینه به شهروندان موفق عمل نماییم.
وی گفت: این سیستم نقش مهمی در سلامت اداری و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی ایفا خواهد کرد.
فرماندار مشگین شهر با تقدیر از سرپرست جوان شهرداری مشگین شهر اظهار کرد: با بررسی نقاط ضعف و قوت این طرح می توان در گام نهادن شهرداری الکترونیک موفق عمل کرده و چشم اندازهای روشنی را برای شهرداری مشگین شهر تداعی کرد.
داداش وند ، نماینده شرکت ایران سیستم هم در این جلسه گزارش مختصری از فواید و محاسن و مراحل مختلف صدور پروانه ساختمانی این طرح بیان و تاکید کرد: در فازهای بعدی این سیستم امکانات متنوعی را ایجاد و در دسترس عموم قرار خواهیم داد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.