مکان: آمریکا/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش جماران، تصاویری که به نظر می رسید دونالد ترامپ شلوار بدون زیپ جلو پوشیده است، منتقدان او را به هیجان آورده و اتهاماتی را متوجه او کرده که او ممکن است شلوارش را پشت و رو پوشیده باشد.

یک کلیپ ویدیویی از حضور ترامپ در «گرینویل» کارولینای شمالی در اینترنت پخش شده که نشان می دهد شلوار ترامپ به طرز عجیبی از قسمت جلوی ران چروک خورده است، و هیچ درز جلوی قابل مشاهده ای ندارد.

اما عکس های با وضوح بالا از این رویداد به وضوح زیپ را در شلوار نشان می دهد که ممکن است از زاویه های دیگر دیده شود. با این وجود ، کسانی که از ترامپ متنفرند؛ این کلیپ را دستمایه طنز قرار داده اند.

«برندون فریدمن» روزنامه نگار نیویورک دیلی نیوز در توئیتر نوشت: دیگران این را متذکر شده اند، اما به اندازه کافی قابل اشتراک نیست: دونالد ترامپ امروز سخنرانی بزرگ خود را با شلوار برعکس انجام داد. از نزدیک نگاه کنید و به من بگویید که من اشتباه می کنم.

نظریه ها و گمانه زنی هایی با انتشار این فیلم مطرح شد و دیگران اظهار داشتند که ممکن است شلوار وی کمرکش دار و بدون دکمه و زیپ جلویی باشد.

ویدئویی که در توییتر منتشر شده شامل فیلم های تلفن همراه از پخش تلویزیونی این تجمع بود، اما تحقیقات دیلی میل نشان می دهد که هیچ تغییر دیجیتالی ای ایجاد نشده است.

همین فیلم در تلویزیون از این رویداد دیده می شود.

با این حال ، عکس های با وضوح بالا از این رویداد، دید واضح تری از فیلم های شلوار ترامپ را ارائه می دهند.

در چندین عکس، نوعی درز از جلوی شلوار ترامپ به وضوح دیده می شود که نشان می دهد شلوار دارای زیپ است.

 

مکان: آمریکا

منبع: دیلی میل

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.