مکان: لندن، انگلیس/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش جماران، «آلیسون لنگدون» مجری برنامه «بدون تعارف امروز» (Outspoken Today) نظرات خود را در مورد عکس های عروسی بوریس جانسون به اشتراک گذاشته و گفته است که نخست وزیر انگلیس شاید باید قبل از «بله گفتن»، پیراهن خود را اتو می کرد!

جانسون روز شنبه مخفیانه با شریک زندگی خود «کری سیموندز» در کلیسای جامع وست مینستر لندن ازدواج کرد.

لنگدون 42 ساله هنگام بحث درمورد این ازدواج غافلگیرانه و مشاهده نمایش اسلایدی از عکس های عروسی، نتوانست در برابر اظهار نظر در مورد پیراهن سفید داماد مقاومت کند.

 

43633443-9635097-Throwing_shade_Reckon_he_could_ve_iron_his_shirt_for_the_occasio-m-40_1622411640814

 

«الکس کالن» گوینده خبر بحث را در برنامه روز دوشنبه آغاز کرد و گفت: «این اولین نگاه شما به عروسی بوریس جانسون از آخر هفته است، با این عکس ها که امروز صبح ظهور می کند. آیا این دوست داشتنی نیست؟ نخست وزیر انگلیس در یک عروسی با برنامه ریزی مخفیانه در کلیسای جامع وست مینستر با کری سیموندز 33 ساله ازدواج کرد. این سومین ازدواج او است و او دیگر به کار خود بازگشته است. از حدود 200 سال پیش تاکنون او اولین نخست وزیری است که در مقام نخست وزیری ازدواج می کند.»

 

43633463-9635097-image-a-23_1622410677365

 

لنگدون سپس گفت: «آیا او نمی توانست لااقل پیراهن خود را به همین مناسبت اتو کند؟»

«و کراوات بسته بود؟» کالن سپس اضافه کرد: «البته او حداقل کفش پوشیده است. [کری] ظاهراً این کار را نکرده و پابرهنه بود.»

اشاره آنها به عکس جانسون با لباس بسیار چروک است.

 

43633465-9635097-image-a-24_1622410684768

 

در حالی‌ که خانواده سلطنتی انگلیس گمان می‌ کردند مراسم ازدواج نخست وزیرشان تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، بوریس جانسون در مراسمی مخفیانه با کری سیموندز در کلیسای جامع وست‌ مینستر ازدواج کرد.

نخست‌ وزیر و سیموندز روز شنبه در یک مراسم کوچک دوستانه و خانوادگی، پیمان زناشویی بستند. گفته می‌ شود که تنها افراد معدودی، از جمله چند نفر در کلیسا، از برگزاری این مراسم اطلاع داشتند.

طبق قوانین محدودیت برگزاری جشن‌ ها در انگلیس، تنها 30 مهمان شامل دوستان صمیمی و اقوام به این مراسم دعوت‌شده بودند.

عروس و داماد در مهمانی بعد از اجرای عقد، در باغچه ساختمان نخست‌ وزیری عکس یادگاری انداختند. در این عکس آن بوریس جانسون با کراوات آبی به چهره عروس که تاج کلی بر سر گذاشته است، نگاه می‌ کند.

حساب توییتر «لری» گربه ساختمان شماره 10 درباره این مراسم نوشت: «صبح که موهایش را شانه کرد به او مشکوک شدم.» اشاره لری به موهای همیشه آشفته جانسون است.

پیراهنی هم که عروس برای مراسم عقد پوشیده بود توسط طراح لباس یونانی، طراحی‌ شده بود. قیمت این لباس عروس 3670 دلار بود.

این زوج تاکنون رکوردهای زیادی را در تاریخ سیاسی انگلیس جابه‌ جا کرده‌ اند. سیموندز جوان‌ ترین شریک زندگی یک نخست‌ وزیر است و تا پیش از آنها، تنها یک نفر در زمان نخست‌ وزیری‌ اش ازدواج‌ کرده است. این ازدواج اول عروس است که یک پسر هم از جانسون دارد، اما داماد دو بار جدا شده است و تعداد فرزندانش را هم زیاد مایل نیست علنی کند. او از همسر قبلی‌ اش 4 فرزند دارد و احتمالاً دو فرزند دیگر هم حاصل روابط خارج از ازدواجش هستند. یک بار دادگاهی حکم داد که افکار عمومی باید واقعیت را درباره فرزندان جانسون بداند.

هنوز مشخص نیست که آیا این زوج همچنان بر سر قرارشان با مهمانان برای جشن بزرگ عروسی در تابستان سال بعد هستند یا نه، و یا این که جانسون تا آن زمان هم نخست‌ وزیر خواهد بود یا خیر.

 

مکان: لندن، انگلیس

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.