شماره تلفن همراه «بوریس جانسون» از سال 2006 تاکنون بر روی شبکه اینترنت در دسترس عموم بوده است.

 

به گزارش جماران به نقل از ایندیپندنت، بنا به گزارش های منتشر شده شماره تلفن همراه «بوریس جانسون» از سال 2006 تاکنون بر روی شبکه اینترنت در دسترس عموم بوده که این امر نگرانی ها در مورد سوء استفاده از آن توسط هکرها را افزایش داده است. نخست وزیر کنونی انگلیس در آن زمان یکی از نمایندگان مخالف دولت وقت در مجلس عوام و وزیر آموزش دولت در سایه بود. این در حالی است که بوریس جانسون همچنان از این شماره تلفن همراه استفاده می کند.

با این حال از پنجشنبه شب به نظر می رسد که این شماره تلفن دیگر در دسترس نیست. خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که تماس گیرندگان با این شماره تلفن همراه از روز جمعه با پیامی ضبط شده مبنی بر «قطع» آن روبرو می شوند.

«پیتر ریکتس» مشاور امنیت ملی پیشین انگلیس درباره در دسترس بودن شماره تلفن همراه بوریس جانسون بر روی اینترنت گفت که «کشورهای متخاصم» و «گروه های تبهکار» از این طریق می توانستند به مشخصات افرادی که نخست وزیر انگلیس با آنها در تماس بوده است دسترسی پیدا کنند.

​این در حالی است که دفتر نخست وزیری انگلیس امروز جمعه گزارش های منتشرشده مبنی بر دسترس بودن شماره تلفن همراه بوریس جانسون بر روی اینترنت طی 15 سال گذشته و نگرانی های امنیتی مطرح شده از این بابت را کم اهمیت دانست.

گزارش ها درباره در دسترس بودن شماره تلفن همراه بوریس جانسون بر روی شبکه اینترنت در حالی منتشر می شود که طی روزهای گذشته انتقادهای زیادی علیه نخست وزیر انگلیس بابت مرمت آپارتمانش در مقر نخست وزیری مطرح شده است. کمیسیون انتخابات انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد که درباره هزینه نوسازی آپارتمان بوریس جانسون تحقیق می کند.

به گزارش رسانه های انگلیسی رقمی معادل 230 هزار یورو صرف نوسازی آپارتمان نخست وزیر این کشور شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.