مکان: فلوریدا، آمریکا/ منبع: خبرگزاری آسوشیتدپرس

 

به گزارش جماران، زوجی که حدود 70 سال پیش با هم ازدواج کرده بودند، به دلیل ابتلا به کرونا به فاصله 15 دقیقه از یکدیگر جان باختند.

«بیل و استر ایلنیسکی» زوج مبلغ مذهبی 66 سال پیش با هم ازدواج کرده بودند. آنها پس از بستری شدن در بیمارستانی در فلوریدای آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به فاصله 15 دقیقه از یکدیگر جان باختند.

 

gang-1024x576

 

این زوج نزدیک به هفت دهه به عنوان مبلغان مذهبی در کارائیب به تبلیغ آئین مسیحیت پرداخته بودند. بیل و استر که به هنگام مرگ به ترتیب 88 و 92 سال سن داشتند، در انتظار جشن گرفتن شصت و هفتمین سالگرد ازدواج خود در پایان هفته آینده بودند.

با وجود این که به گفته اعضای خانواده، این زوج سالمند محدودیت ‌های کرونایی را به خوبی رعایت می ‌کردند، «سارا» دختر آنها در روز ولنتاین و به مناسبت تولد مادرش به دیدار والدین خود می ‌رود. چند روز پس از این جشن تولد خانوادگی مادرش به ویروس کرونا مبتلا شد و سپس ابتلای پدرش نیز به بیماری کووید 19 تایید شد.

 

couples-750x375

 

آنها در پی وخامت حالشان از 27 فوریه گذشته در بخش بیمارستان تراستبریج بستری شدند و ساعت 10:15 صبح چند روز بعد ابتدا خانم ایلنیسکی درگذشت و تنها پس از 15 دقیقه همسر او نیز در حالی که در تخت مقابل و رو به روی عشق 66 ساله ‌اش دراز کشیده بود، تسلیم مرگ شد.

سارا، دختر آنها در واکنش به مرگ والدین خود گفته است که این رخداد تلخ برای پدر و مادرش که بسیار عاشق هم بودند، نعمتی بود چون که تصور زندگی هر یک از آنها بدون دیگری غیرممکن بود.

به گفته سارا، این دو همیشه با هم بودند.

 

مکان: فلوریدا، آمریکا

منبع: خبرگزاری آسوشیتدپرس

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.