یک فیلمساز آمریکایی برای نشان دادن نقش ترامپ در فوت شمار زیادی از بیماران مبتلا به کرونا، دست به ابتکار جالبی زده و بیلبوردی را طراحی کرده است که موارد فوت بیماران کرونایی بر اثر اقدامات و سیاست ‌های نادرست دولت ترامپ را به صورت روزانه اعلام می کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، شبکه ان دی تی وی گزارش داد بیلبوردی در مرکز نیویورک نصب شده که تعداد مبتلایان به کرونا را نشان می‌ دهد که به دلیل تعلل و سهل انگاری ترامپ جانشان را از دست داده اند.

«اوگن جارکی» مستندساز آمریکایی، این نام را به تابلویی در میدان «تایمز» (ساعت) نیوریورک داده است.

او وب سایتی را نیز با همین نام راه اندازی کرده است. در این وب سایت - که مدیریت آن برعهده این فیلمساز مستقل آمریکایی است - میزان تلفات انسانی ناشی از اقدامات نادرست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان بحران کرونا، به صورت روزانه رصد می ‌شود.

 

ساعت مرگ

 

این کارگردان آمریکایی و برنده دو جایزه جشنواره فیلم ساندنس و امی، با یادآوری اظهارات «آنتونی فائوچی» مشاور ترامپ و متخصص بیماری ‌های عفونی، در مورد امکان کاهش مرگ ‌و میرها در صورت واکنش زودهنگام ترامپ به بحران شیوع کرونا گفت:‌ اگر ترامپ سیاست ‌های بهداشتی و محدودیت‌ های کرونایی مانند رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی، بستن مدارس و ... را به جای 16 مارس(26 اسفند) یک هفته زودتر اعمال می ‌کرد، حدود 60 درصد از میزان مرگ ‌و میرها کاسته می ‌شد.

محاسبه‌ گر این ساعت که بر بام یکی از ساختمان‌ های میدان تایمز نصب شده، عدد فوتی های ناشی از کرونا در آمریکا را نشان می ‌دهد؛ کشوری که بالاترین میزان مبتلایان به کرونا را در جهان دارد.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد شیوع کرونا در آمریکا تاکنون باعث مرگ 81 هزار و 795 نفر شده است. یک میلیون و 385 هزار و 834 نفر در آمریکا به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.