هوش مصنوعی sora به مایکروسافت کوپایلت می آید

میخائیل پاراخین، مدیر عامل مایکروسافت، در یک پرسش و پاسخ توییتر، به طور ضمنی ادغام Sora در Windows Copilot را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، TechNock گزارش داد که مایکروسافت ادغام Sora در Copilot را تایید کرده است. این خبر پس از انتشار یک کاربر در توییتر از میخائیل پاراخین منتشر شد پرسیده شد که “آیا سورا به Copilot خواهد آمد یا نه؟” که پاراخین پاسخ داد: در نهایت بله، اما زمان می برد.

Sora یک چت ربات بزرگ است که توسط OpenAI توسعه یافته است. شما می توانید هر دستور کلمه ای را به هر شکلی که می خواهید تایپ کنید، سپس مدل هوش مصنوعی یک ویدیوی بسیار دقیق 60 ثانیه ای برای آن تولید می کند. ادغام این دو به طور بالقوه می تواند ابزار قدرتمندی برای توسعه دهندگان ایجاد کند و به آنها اجازه دهد تا از قابلیت های هر دو مدل هوش مصنوعی در کار خود استفاده کنند.

OpenAI می گوید سورا برای استفاده از شبکه ای که ویدیوها را ساده می کند آموزش دیده است. شبکه ویدیوهای معمولی را به عنوان نقطه شروع خود می گیرد و آنها را کاهش می دهد و فقط مهم ترین قسمت ها را حفظ می کند. سپس سورا از این ویدیوهای ساده شده برای ایجاد ویدیوهای جدید استفاده می کند.

با این حال، به نظر می رسد که مایکروسافت همچنان در حال کار بر روی جنبه های فنی این ادغام است. با توجه به اینکه Sora چند روز پیش به صورت عمومی اعلام شد، مدتی طول می کشد تا در Copilot در دسترس قرار گیرد.

شایان ذکر است که توییت پاراخین زمان مشخصی برای زمان ادغام سورا با Copilot ارائه نمی کند. با این حال، پاسخ او نشان می دهد که مایکروسافت متعهد است که این امر در نهایت اتفاق بیفتد.

پست مایکروسافت ادغام Sora در Copilot را تایید کرد اولین بار در TechNock – اخبار دنیای فناوری ظاهر شد. ظاهر شد.

دیدگاه تان را بنویسید