معرفی بهترین گوشی سامسونگ برای قشر متوسط

گوشی گلکسی A۵۲s یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در محدوده میان رده‌ها به شمار می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گوشی گلکسی A۵۲s یکی از بهترین و ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ در مقایسه با آخرین گوشی پرچم‌دار گلکسی S۲۳ و پرچم‌دار سال گذشته گلکسی S۲۲ است، زیرا این گوشی ویژگی‌های متمایزی را با قیمت نسبتاً پایین ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ قیمت Samsung Galaxy A۵۲s بسیار جذاب است وبا این وجود ویژگی‌های فوق العاده‌ای از جمله دوربین با وضوح بالا، عمر باتری زیاد و عملکرد عالی ارائه می‌کند.

قیمت و مشخصات سامسونگ گلکسی A۵۲s

سامسونگ گلکسی A۵۲s ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED است. این گوشی از نرخ به روزرسانی بالا به میزان ۱۲۰ هرتز و وضوح صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. دارای یک خواننده اثر انگشت یکپارچه در پایین است و توسط یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

سامسونگ گلکسی A۵۲s ۵G یک دوربین چهارگانه در پشت ارائه می‌کند که وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد و با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی همراه است.

Samsung Galaxy A۵۲s ۵G دارای یک پردازنده تولید شده توسط شرکت آمریکایی کوالکام، نوع Snapdragon ۷۷۸G، با دقت ساخت ۶ نانومتر، ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است.

Samsung Galaxy A۵۲s ۵G همچنین دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

این گوشی با استاندارد IP۶۷ می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند و از شبکه‌های ۵G پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A۵۲s ۵G در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و سبز با قیمت پایه ۴۷۰ دلار در دسترس است.

 

دیدگاه تان را بنویسید