معرفی دو گوشی به‌صرفه و برتر سامسونگ

همه به دنبال خرید گوشی‌های اپل و سامسونگ هستند، اما با قیمت‌های بالا و بحران جهانی مبادلات، این موضوع در حال حاضر به یک مشکل تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از جمله بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ می‌توان به گلکسی A۳۳، ۵G و Galaxy A۵۳، ۵G اشاره کرد که سال گذشته عرضه شدند و در سطور بعدی با مشخصات این دو دستگاه آشنا خواهیم شد.

گوشی سامسونگ گلکسی A۳۳، ۵G

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ Samsung Galaxy A۳۳، ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD است که از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A۳۳، ۵G یک دوربین چهارگانه اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی ارائه می‌دهد.

Samsung Galaxy A۳۳، ۵G دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند و این گوشی با رابط کاربری One UI ۴.۱ و جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۳ کار می‌کند.

سامسونگ گلکسی A۳۳، ۵G از پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ بهره می‌برد که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که از طریق microSD تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است. این گوشی ا قیمت ۲۶۰ دلار در دسترس است.

گوشی سامسونگ گلکسی A۵۳، ۵G

سامسونگ گلکسی A۵۳، ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز در ثانیه با کیفیت نمایشگر +FullHD، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

Samsung Galaxy A۵۳، ۵G با پردازنده Exynos ۱۲۸۰ جفت شده با ۶ گیگابایت رم و ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، قابل ارتقا از طریق microSD تا ۱ ترابایت، با سیستم عامل Google Android ۱۲ کار می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A۵۳، ۵G دارای یک دوربین چهارگانه اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی، یک لنز عمق ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های تصویری است.

سامسونگ گلکسی A۵۳، ۵G دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی Galaxy A۳۳، ۵G از ۳۳۰ دلار شروع می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید