رزومه قدیمی بیل گیتس منتشر شد

بنیان گذار شرکت مایکروسافت رزومه مربوط به ۴۸ سال پیش خود را در لینکدین منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، رزومه قدیمی خود را به اشتراک گذاشت. گیتس در اواخر هفته گذشته رزومه‌ای قدیمی را در لینکدین منتشر کرد و درباره آن نوشت: "چه تازه فارغ التحصیل شده باشید و چه انصرافی از دانشگاه، مطمئنم رزومه شما بسیار بهتر از رزومه من در ۴۸ سال پیش به نظر می‌رسد"

به گزارش cnet، آنچه که ممکن است برای مردم قابل توجه باشد، بخش کوچکی از اطلاعات شخصی بیل گیتس است که در رزومه وجود دارد. او می‌گوید قدش ۵ فوت و ۱۰ اینچ (حدود ۱.۷۸ متر) و وزنش فقط ۱۳۰ پوند (حدود ۵۹ کیلوگرم) است همچنین در آن زمان او فقط دانشجوی سال اول دانشگاه هاروارد است، اما حقوقی معادل ۱۲ هزار دلار دریافت می‌کرد.

بیل گیتس همچنین اشاره می‌کند هیچ محدودیتی در محل کار ندارد. یکی از کامنت‌گذاران لینکدین نوشت: «حقوق ۱۲ هزاردلاری ۴۸ سال پیش برای یک فارغ‌التحصیل جدید شگفت‌انگیز بود بیل گیتس همیشه خوب کار می‌کردی». به نظر می‌رسد رزومه گیتس بر روی یک ماشین تحریر تایپ شده است، همانطور که در سال ۱۹۷۴ معمول بود. او همچنین آدرس خانه‌اش را زمانی که در هاروارد نبود و با پدر و مادرش زندگی می‌کرد را نوشته است. این خانه در محله دریاچه سیاتل Laurelhurst فقط یک سال پیش به قیمت ۲.۶ میلیون دلار فروخته شد.

رزومه بیل گیتس

دیدگاه تان را بنویسید