بیل گیتس موبایل اندروید را ترجیح می دهد یا آیفون؟

بیل گیتس در یک مصاحبه فاش کرد دستگاه های اندروید را به آیفون ترجیح می دهد زیرا آنها در خصوص ارتباط با نرم افزار انعطاف پذیرتر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از مک رومرز، بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت یک جلسه پرسش و پاسخ صوتی در اپلیکیشن کلاب هاوس برگزار کرد. او طی این جلسه توضیح داد که همچنان موبایل اندروید را به آیفون را ترجیح می‌دهد. به گفته او تولید کنندگان دستگاه‌های اندروید در خصوص یکپارچه سازی نرم افزار انعطاف پذیرتر عمل می‌کنند.

مهر نوشت؛ او در گفتگویی با اندرو رأس سورکین (خبرنگار آمریکایی) در این اپ شرکت و درباره استفاده از سیستم اندروید درگذشته صحبت کرد. سورکین از او سوال کرد که آیا علاقه اش به دستگاه‌های اندروید تغییر کرده است یا خیر، زیرا اپلیکیشن کلاب هاوس فقط روی سیستم iOS فراهم است.

بنیانگذار مایکروسافت در پاسخ توضیح داد که هنوز هم اندروید را ترجیح می‌دهد اما برای انجام برخی کارها از آیفون استفاده می‌کند. دلیل گیتس برای استفاده از اندروید آن است که بیشتر اوقات تولید کنندگان نرم افزار مایکروسافت را به طور پیش فرض روی دستگاه‌ها نصب می‌کنند.

او در این باره گفت: «من در حقیقت از یک موبایل اندروید استفاده می‌کنم. چون می‌خواهم همه چیز را تحت کنترل داشته باشم. گاهی اوقات از آیفون‌ها هم استفاده می‌کنم، اما دستگاهی که همیشه همراهم می برم، مجهز به اندروید است.

برخی از تولید کنندگان دستگاه‌های اندروید نرم افزار مایکروسافت را به طور پیش فرض روی آنها نصب می‌کنند و این کار مرا راحت تر می‌کند. آنها در خصوص چگونگی ا رتباط نرم افزار با سیستم عامل انعطاف پذیرتر عمل می‌کنند. در نهایت من هم به استفاده از چنین دستگاهی عادت کرده‌ام.»

 

دیدگاه تان را بنویسید