فناوری مدرن برای درمان زخم و پای دیابتی

نشست‌های «کنگره جهانی جوامع ترمیم زخم» با حضور پزشکان، کارشناسان و متخصصان درمان زخم از کشور‌های مختلف جهان در ابوظبی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نشست‌های «کنگره جهانی جوامع ترمیم زخم» با حضور پزشکان، کارشناسان و متخصصان درمان زخم از کشور‌های مختلف جهان در ابوظبی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ در کنفرانس «کنگره جهانی جوامع ترمیم زخم»، آخرین پیشرفت‌ها در فناوری‌های مدرن و بهترین روش‌های مورد استفاده در درمان زخم‌ها و مراقبت از بیمار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این کنفرانس، فناوری «درماسین»، یک فناوری مدرن ساخته شده از آب اکسیژنه، برای درمان زخم‌های بالینی، درمان پای دیابتی و زخم ارائه شد. این روش اثربخشی خود را در درمان هزاران بیمار پای دیابتی به اثبات رسانده و آن‌ها را از قطع عضو در سراسر جهان نجات داده است.

این کنفرانس آخرین مطالعات بالینی مرتبط با این فناوری را ارائه کرد که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده، سازمان بهداشت و حفاظت از محیط زیست اروپا، سازمان غذا و داروی عربستان سعودی و وزارت بهداشت امارات متحده عربی به دلیل توانایی محافظت از آن‌ها در برابر قانقاریا و قطع عضو تایید شده است.

این فناوری آب را به محلولی برای ضدعفونی کردن پوست و زخم‌ها و حذف بافت مرده از زخم‌ها تبدیل می‌کند و طیف وسیعی از عوامل بیماری زا مانند ویروس ها، باکتری ها، قارچ‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد.

صفا قدومی، مدیر گروه MicroSave که مسئولیت فناوری درماسین را بر عهده دارد، گفت: این فناوری فاقد الکل یا مواد شیمیایی است که آن را روی پوست ایمن می‌کند و باعث تحریک یا حساسیت نمی‌شود.

وی در طی ارائه فنی خود در این کنفرانس افزود که این روش زخم‌های بالینی، زخم‌های دیابتی، زخم‌های بعد از عمل و زخم‌های ناشی از صدمات و حوادث را درمان می‌کند و برای استفاده در بافت ها، اندام‌ها و استخوان‌های در معرض خطر بی خطر است.

در این کنفرانس بر اهمیت افزایش آگاهی در مورد پیشگیری از زخم از طریق تدوین برنامه‌های موثر، آموزش متخصصان مراقبت از زخم و اتخاذ برنامه‌های موثر برای مبارزه با پای دیابتی تاکید شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید