مشخصات گلکسی تب اس ۸ سامسونگ لو رفت!

تبلت سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ قرار است به زودی در اروپا عرضه شود. ادعا شده است Galaxy Tab S۸، Galaxy Tab S۸+ و Galaxy Tab S۸ Ultra فهرست فرضی از سری تبلت‌های سامسونگ هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به گزارش Gizbot، در حالی که کاربران منتظر عرضه گوشی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ هستند، رندر‌ها و مشخصات جدیدی از سری بعدی گلکسی تب اس ۸ به بیرون درز کرده است. طبق گفته سامسونگ، تبلت‌های گلکسی تب اس ۸ هفته‌های آینده در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

سامسونگ اخیرا فاش کرده که گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ در ماه فوریه عرضه خواهند شد، اما جزئیاتی در مورد تبلت‌های جدید ارائه نکرده است. درحال حاضر مشخصات گلکسی تب اس ۸، گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس ۸ اولترا فاش شده‌اند. همچنین طراحی Samsung Galaxy Tab S۸ Series سری Galaxy Tab S۸ در وب سایت آمازون ایتالیا منتشر و به سرعت حذف شد. این اقدام به دلیل اشتباه طراحان بود، اما مردم به سرعت اطلاعات منتشر شده را برداشتند.

جزئیاتی از تبلت های جدید سامسونگ

بر اساس عکس‌های فاش شده، تبلت گلکسی تب اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس استاندارد سامسونگ در سه رنگ عرضه خواهند شد، اما مدل اولترا تنها در رنگ مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تبلت Ultra برای دوربین سلفی خود یک بریدگی در جلو خواهد داشت، در حالی که دو تبلت دیگر دارای حاشیه‌های کم هستند. سامسونگ به تازگی از صفحه پشتیبانی Galaxy Tab S۸ Ultra رونمایی کرده که طراحی این دستگاه را نیز نشان می‌دهد.

تبلت گلکسی تب اس ۸ سامسونگ دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل خواهد بود. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است و از ۵G پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی این تبلت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو دارد. همچنین این تبلت یک باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و One UI ۴.۰ را اجرا می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۲ است.

تبلت گلکسی اس ۸ پلاس دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی با وضوح ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل است. این تبلت دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی در جلو خواهد بود. همچنین انرژی این تبلت توسط یک باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که دارای کانکتور S Pen مغناطیسی در قسمت پشت است.

گفته شده که گلکسی تب اس ۸ اولترا به صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل مجهز خواهد شد. همچنین این تبلت دارای یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود، اما دو دوربین سلفی دیگر در یک ناچ پنهان خواهند شد. تراشه Snapdragon ۸ Gen ۱ قدرت هر سه تبلت را تامین می‌کند که در هر دو نسخه ۵G و Wi-Fi به تنهایی در دسترس خواهند بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید