رقابت گوشی جدید شیائومی با سامسونگ و هوآوی

شیائومی برای عرضه گوشی تاشوی جدید خود با شرکت سامسونگ و هوآوی رقابت می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرکت شیائومی درحال  توسعه گوشی تاشوی جدید خود با طراحی متفاوت است. این شرکت تاکنون از چندین گوشی تاشو رونمایی کرده و گفته می‌شود این تلفن‌ همراه جدید رقیب Samsung Galaxy Z Flip ۳ خواهد بود.

شکایت از متا و اسنپ چت بخاطر خودکشی یک دختر بچه آمریکایی

به گزارش صدی‌البلد، شرکت چینی شیائومی در حال توسعه یک گوشی تاشو جدید است. این گوشی به صورت عمودی به سمت داخل تا می‌شود. گقته می‌شود این گوشی تاشو به عنوان رقیبی برای تلفن‌های همراه سامسونگ و هوآوی به بازار عرضه خواهد شد.

زیاده‌روی در مصرف این سبزی شما را می‌کشد!

شرکت شیائومی این گوشی تاشو را با ساختاری متفاوت و سبک، طراحی کرده‌ است. همچنین  شیائومی گوشی تاشوی آینده خود را به پردازنده جدید Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۱ مجهز خواهد کرد. گفته می‌شود طراحی این گوشی تاشو، تنها مختص بازار چین خواهد بود و عرضه آن در سراسر جهان مشخص نیست.

هر وعده هات‌داگ چقدر از عمر انسان کم می کند؟

احتمال دارد گوشی تاشو شیائومی به صفحه نمایش FHD+ که از نرخ رفرش بالای ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، مجهز شود. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی با نام Xiaomi Mix Flip به بازار عرضه خواهد شد. همچنین شایعات حاکی از آن است که گوشی تاشو Xiaomi Mix Flip  در بحث قیمت نیز با  Samsung Galaxy Z Flip رقابت خواهد کرد.

گفته می‌شود گوشی تاشوی آینده شیائومی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش OLED داخلی تاشو راه اندازی می‌شود که از شارژ ۱۲۰ وات و ۱۶ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. همچنین احتمال دارد گوشی تاشو شیائومی Mix Flip با قیمتی رقابتی و کمتر از Samsung Galaxy Z Flip ۳ به بازار عرضه شود. در حال حاضر گوشی Samsung Galaxy Z Flip ۳ با قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار در آمریکا به فروش می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید