فروش فناوری هوش مصنوعی تیک تاک

خبرها حاکی از این است که هوش مصنوعی تیک تاک اکنون در دسترس شرکت‌های دیگر است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از انگجت، هوش مصنوعی تیک تاک دیگر یک راز نیست و در واقع اکنون در بازار آزاد است. برخی از آژانس‌های خبری متوجه شده اند که شرکت ByteDance بی سر و صدا یک بخش BytePlus را راه اندازی کرده است و فناوری تیک تاک، از جمله الگوریتم آن را می‌فروشد. همچنین مشتریان می‌توانند سایر ویژگی‌ها، از جمله فناوری بینایی رایانه، جلوه‌های بی درنگ و ترجمه‌های خودکار را خریداری کنند.

بخش BytePlus در ماه ژوئن آغاز به کار کرد و در سنگاپور مستقر است، اگرچه در هنگ کنگ و لندن نیز حضور دارد. این شرکت به دنبال ثبت علائم تجاری در ایالات متحده هم هست، اگرچه حضور این شرکت در این مرحله در آمریکا قطعی نیست.

مشتریان فناوری هوش مصنوعی تیک تاک

در حال حاضر این شرکت حداقل چند مشتری دارد. برنامه مد آمریکایی Goat همانند شرکت خرید آنلاین اندونزی Chilibeli و سایت مسافرتی WeGo از کد‌های BytePlus استفاده می‌کنند.

ByteDance درمورد برنامه‌های خود برای BytePlus توضیحی نمی‌دهد. حرکت‌هایی از این دست تعجب آور نخواهند بود و حتی ممکن است برخی از برچسب‌های تیک تاک از بین ببرد. این موضوع می‌تواند به ByteDance کمک کند تا با آمازون، مایکروسافت و سایر شرکت‌های فروش ابزار‌های پشت صحنه با دیگر مشاغل رقابت کند. تیک تاک و همتای چینی آن Douyin ممکن است به قله نزدیک باشند و فروش فناوری آن‌ها می‌تواند جریان پول را حفظ و تقویت کند.

همچنین گفتنی است؛ شرکت TikTok قصد دارد در طول سه سال آینده حدود ۳۰۰۰ مهندس از اروپا کانادا و سنگاپور استخدام کند. این اقدام TikTok نشان می‌دهد اپلیکیشن تیک تاک با وجود محبوبیت بالا در بین کاربران و ابهاماتی که در خصوص مالکیتش وجود دارد، اما ظاهرا طرح‌های توسعه خود را رها نکرده است. 

دیدگاه تان را بنویسید