گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

14 بیمارستان صحرایی و درمانگاه در محدوده مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) مستقر می‌شوند

نماینده وزارت بهداشت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، اعلام کرد: در محدوده برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) در مجموع 14 بیمارستان صحرایی و درمانگاه، حدود 300 دستگاه آمبولانس، 60 دستگاه موتورلانس، 15 دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو فروند بالگرد مستقر می‌شوند. از محل حرکت کاروان‌ها در مبدأ هم کلیه بیمارستان‌ها در حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت آماده پذیرایی از مصدومان مرتبط با زائران هستند و در رفت و برگشت زائران به صورت رایگان خدمات می‌دهند.

نماینده وزارت بهداشت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به اینکه در محدوده برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) در مجموع 14 بیمارستان صحرایی و درمانگاه مستقر می‌شوند، گفت: حدود 300 دستگاه آمبولانس، 60 دستگاه موتورلانس، 15 دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو فروند بالگرد مستقر می‌شوند. از محل حرکت کاروان‌ها در مبدأ هم کلیه بیمارستان‌ها در حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت آماده پذیرایی از مصدومان مرتبط با زائران هستند و در رفت و برگشت زائران به صورت رایگان خدمات می‌دهند.

محمد اسماعیل توکلی در خصوص اقدامات و برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) به خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام، گفت: وزارت بهداشت در قالب کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت امام با سه کارگروه بهداشت، درمان و تخلیه اضطراری هنگام مواقع بحران و اضطرار برنامه‌ریزی کرده و دستگاه‌های مختلف همچون سپاه، ارتش، تأمین اجتماعی و هلال احمر با ما همکاری می‌کنند.

رئیس اورژانس تهران افزود: در محدوده برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) در مجموع 14 بیمارستان صحرایی و درمانگاه، حدود 300 دستگاه آمبولانس، 60 دستگاه موتورلانس، 15 دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو فروند بالگرد مستقر می‌شوند. از محل حرکت کاروان‌ها در مبدأ هم کلیه بیمارستان‌ها در حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت آماده پذیرایی از مصدومان مرتبط با زائران هستند و در رفت و برگشت زائران به صورت رایگان خدمات می‌دهند.

وی با بیان اینکه یک آمبولانس هم کلیه کاروان‌ها را همراهی می‌کند، اظهار داشت: کل پایگاه‌ها و پرسنل ما در طول مسیر اعلام آماده باش شده و استان‌های معین استان تهران هم که مرتبط با وقایع می‌شوند، در حین برگزاری مراسم اعلام آماده باش شده‌اند و در صورت لزوم کمک می‌کنند. همچنین چهار اتاق سرد برای جلوگیری از گرمازدگی برای خدمت در صحنه هستند.

توکلی در پاسخ به سؤالی در خصوص میزان آمادگی وزارت بهداشت و اورژانس تهران برای برگزاری باشکوه سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س)، تأکید کرد: با تمام توان اورژانس کشور و به خصوص اورژانس استان تهران اعلام آمادگی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.