جلسه کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) صبح امروز(چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه) در جوار حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

جلسه کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) صبح امروز(چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگانی از پیروان ادیان الهی در جوار حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، محمدرضا موحدی، مسئول کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، در این نشست با اشاره به حضور پیروان ادیان الهی در برنامه‌های مربوط به بزرگداشت امام خمینی(س)، گفت: اولین برنامه پیروان ادیان الهی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام در حرم مطهر است که دوشنبه هشتم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: معمولا نمایندگان پیروان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی و روحانیون کلیمی، ارمنی، آشوری و زرتشتی در این مراسم شرکت می‌کنند و هر سال یک نفر از رهبران دینی ادیان برنامه دعا و نیایش اجرا می‌کنند. سال گذشته یکی از موبدان زرتشتی این برنامه را داشت و گمان می‌کنم سال قبل از آن نیز آشوریان این برنامه را اجرا کردند و لذا امسال آن را به کلیمیان می‌سپاریم.

موحدی در خصوص برنامه‌های اختصاصی پیروان ادیان الهی در سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س)، اظهار داشت: کلیمیان چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه در کنیسه یوسف‌آباد برنامه‌ای به این مناسبت خواهند داشت و سایر ادیان الهی نیز هنوز برنامه‌هایشان را اعلام نکرده‌اند.

وی یادآور شد: برنامه بعدی حضور پیروان ادیان الهی در مراسم روز 14 خرداد است که جایگاه مخصوص پیروان ادیان الهی و حضور نمایندگان آنها در مجلس، روحانیون و مسئولین انجمن‌ها را خواهیم داشت و درخواست ما این است که حضور علمای این ادیان در مراسم بزرگداشت امام پررنگ‌تر باشد.

مسئول کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، گفت: فکر می‌کنم 15 سال است که این کمیته را داریم و کمیته ادیان الهی ستاد بزرگداشت امام یکی از بزرگترین مظاهر وحدت ادیان الهی در جهان است. من یکی از فیلم‌ها را به نیوکاسل فرستادم و بسیار استقبال شد. تبلیغات منفی هم علیه ما زیاد است. الحمدلله جمع خوبی داریم و ارتباط ما بسیار خوب است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.